Goedemorgen Elmo, lekker geslapen zeker he! Kan het nog steeds niet vatten meid! Het is zo'n geweldig nieuws! Geniet er maar volop van hoor "mammie" je hebt het verdiend! Liefs Marjo
Ik wist niet dat ik ook tranen zou krijgen als ik een bericht zou lezen dat iemand zwanger is geworden. Het is jullie zeker gegund, het wachtten en vechtten is eindelijk beloond. Gefeliciteerd! Geniet er maar lekker van. Liefs Jolie
Gefelicitaart! En chocolaatjes! En zure bommen en haring en weet ik veel wat nog meer... Elmo, jouw verhaal geeft mij ook weer een beetje meer moed, en ik durf te wedden dat ik niet de enige ben die het zo voelt. Heel fijn voor jullie! -xx-
Lieve meiden, Elmo heeft heerlijk geslapen vanacht! Eerlijk gezegd dat ik het nog steeds niet geloven...maar het is echt zo (zie foto's in album). Oma vandaag gebeld...en die sprong ook een gat door de flat Nu is het wachten op de echo...want ja...wat kan je nu al doen? Helemaal niks...dus wachten we weer Knuf Elmo
JEUHEU voor Elmo! Geweldig, ik kan me echt voorstellen dat je lekker slaapt, je oma niet gewond geraakt bij haar sprong? Geniet ervan! Liefs Ester.
Nou Elmo, Die testen zijn overduidelijk zeg! Geen twijfel mogelijk. Geniet ze meid! Jij geeft ons allemaal hoop!
Elmo geweldig, je blijft gewoon als onze moeder overste ons steunen. TOPPIE! Hannah mag ik zo vrij zijn te vragen wat jullie behandelpan is? Eind maart duurt ook lang...ik vind dat toch nix aan hoor wachten is een saaie bezigheid... Ondertussen duimen we gewoon verder voor iedereen. Liefs Ester.
Had het al gedaan (je gefeliciteerd) maar wou nog even zeggen dat ik je foto's geweldig vind! liefs debje
Ja Elmo het zijn echt prachttesten! Zo mooi duidelijk! Die wil ikke ook en wel heel snel graag! liefs Marjo
Wauw wat geweldig zeg wat lees ik allemaal Elmo zwanger Aldonza zwanger geweldig zeg, en dat allemaal in een paar dagen dat ik niet online was moet vaker wegblijven misschien dat dan het hele forum zwanger word inclusief ik! Kortom van harte gefeliciteerd lieve dames!
ook hier van mij nog eens gefeliciteerd. super zeg! het is jullie zo gegund. ik moet zo lachen om de drie zwangerschapstesten. echt heel leuk. ik krijg er kippenvel van.