Echt waar? WOOOOOW! Ben ik meer dan een week even weg, kom ik terug, en zie ik dit, het is ECHT geweldig nieuws, ik ben so blij! Zag het op de MMM lijst, ik zoeken naar je naam waar je meestaal sta, onder "behandelig", maar kon je niet vinden, kijk ik verder, en ja hoor! Ik begon echt bijna te huilen (kan ook de hormonen zijn hoor! haha) maar wow, kippenvel, wow, LEUK! Gefeliciteerd, en ik hoop echt dat alles goed is, goed gaat en dat je lekker mag genieten van je zwangerschap, en later, de baby natuurlijk WOHOOOO!!! 8)
WAUW! Ik lees het nu pas. Wat een geweldig nieuws . Het is je van harte gegund meissie! Eindelijk....... Geniet er maar met volle teugen van. Liefs, Gina
Omdat je liever niet hebt dat we reageren in het walvistopic, heb ik besloten in je eigen topic te schrijven. Lieve Elmo en Elmoman, Ik ben met mijn gedachten bij jullie. Heel veel sterkte gewenst! Ik hoop dat jullie morgen toch mooi nieuws krijgen in de vorm van een knipperlichtje van kleine elmo. Ik kan me voorstellen dat jullie nu met veel onzekerheden worstelen. Ik wens jullie veel kracht toe. Kus en dikke knuffel
meid, ik las het net en wil je hele veel sterkte wensen. ik hoop dta je straks op de echo toch een mooi knipperlichtje te zien krijgt dikke knufff
Bedankt lieve meiden! Over 3 kwartier gaan we richting ziekenhuis. Het bloeden is bij die ene keer gebleven...geen krampen of niks. Het was echt zo vreselijk veel dat ik in paniek mijn ivf-arts heb gebeld. We konden niet anders dan wachten. De hoop komt nu weer om de hoek...maar ben zo bang voor de zoveelste teleurstelling. Onze cadeautjes, kaarten en felicitaties...zou het dan echt van zo'n korte duur mogen zijn allemaal of kunnen we er straks toch weer naar kijken met een warm en blij gevoel. Angst, verdriet, woede en geluk....het ligt zo vreselijk dicht bij elkaar. Elmo
Heel veel succes vandaag, ik hoop dat alles goed is en dat je onzekerheid snel verdwijnt als je zometeen een hele mooie echo zal zien van je ukkie. Liefs Jolie
Lieve Lieve Elmo, In gedachten ben ik ook bij jullie, ook mijn duimen draaien volop meid! Schrok erg van dat nare bericht, ik hoop dat jullie wondertje nog bij jullie is en dat je er straks nog lekker van kan genieten. Meid nogmaals hier wordt aan je gedacht [-o< [-o< Cyberknuf van Kreeftje
Ik heb het stukje van het walvistopic even gekopieerd....: Lieve Lieve meiden... HET HARTJE KLOPT! We zijn zo vreselijk blij! Mijn banner klopte precies! Vandaag 6w3d zwanger! Durf het nu echt hardop te zeggen...IK BEN ZWANGER! Ontzettend bedankt voor jullie steun. Wat moet ik zonder jullie! Volgende week weer een echo! Ze houden ons (vooral voor onze gemoedsrust) streng onder controle. Heel veel liefs, Blije Elmo en Elmoman
Gelukkig maar hoor Elmo. Weten ze ook hoe je aan die bloeding gekomen bent? wat noemen ze als oorzaak? Liek.
Toevallig heb ik net je verhaaltje bij walvissen gelezen over hoe ze denken dat de bloeding onstaan is.... Gelukkig dat je BM mooi schoon is... Liek.
Elmo, wat geweldig! Een kloppend hartje. Wat zal dat heerlijk voor jullie zijn geweest! :-D Geniet ervan meid, ook van je echo volgende week!
OH Elmo, wat ben ik vreselijk blij voor jullie. Ik kan me voorstellen dat je zo ontzettend in de rats heb gezeten, wat moet het spannend geweest zijn. Kleine elmo heeft al weer laten zien hoe sterk hij/zij is. Ik ben echt vreselijk opgelucht voor jullie.
Ik ben blij om te lezen dat alles goed is. En ik hoop dat je er nu vlopop van kan genieten van je zwangerschap Gefeliciteerd.