He Elmo gaaf zeg daar moet toch haast wel iets goeds uit voort komen he. HOe was het Vandaag? ik duim voor je. Mevrouw Broedkipje Wij duimen en duimen voor je, mega veel zelfs, jennie72
Lieve Elmo, Ik hoop voor je dat het vandaag allemaal weer net zo positief was! Ga een kaarsje voor jullie branden Knuffel Monique
Lieve meiden, Na zo'n dag als vandaag zit ik echt met tranen jullie lieve berichten te lezen. Helaas gaat het hier niet goed. Mijn eitjes waren keurig doorgegroeid, daar is niet zoveel mis mee maar.... mijn waardes. Deze zijn VEEL te hoog. Ik zou normaal gesproken halverwege van het grafiekje moeten zijn maar ik zat al helemaal bovenin (gisteren). Vandaag zou ze me dus bellen over hoeveel ik zou moeten spuiten. Hing dus weer van mijn bloed af. Eind van de ochtend belde ze al. VEEEEEEL te hoog! Geen Puregon meer spuiten, wel deca. Morgen moet ik alsnog terugkomen maar moest er zwaar rekening mee houden dat ze de poging stopzetten. Lieve meiden, het lijkt alweer voorbij. Ik ben zo ontzettend verdrietig. Ik was zo positief, zag het zo goed zitten allemaal....en nu dit. Ik moet dit echt even verwerken. Liefs Elmo
jeetje meis wat een teleurstelling zeg. Kan me voorstellen dat je erg verdrietig bent nu. Ik hoop dat je de moed niet laat zakken? Misschien gaat het nu nog de gopeie kant op, ik duimvoor je iig. Veel liefs Lydia
Lieve Lieve Din van me, Ik had het al gehoord via Sms en vind het zo ontzetten K$%^&&& voor jullie. Ook hier is een traantje gelaten voor jullie. Ik hoop zo dat ze de poging niet stoppen, en een andere oplossing kunnen bedenken. Ik denk aan jullie. X Elvira
Potverdrie zeg...ook hier een traantje voor Elmo en meneer Elmo Ik hoop heel erg dat het toch nog goed gaat komen.... Hou je taai lieffie, Elmo is een topper. Dit moet gaan lukken! Hele dikke kus!
lieve lieve elmo, pffff, zit met kippevel dit were te lezen meid. had het zo graag anders gezien en gehoopt. dikke knufff en hoop dat je morgen toch nog ander nieuws krijgt en niet hoeft te stoppen xxx sam
Lieve Elmo, Jeetje, ik schrik van je berichtje. Wat een tegenvaller weer. Ik ga heel hard voor jullie duimen dat het alsnog goed gaat komen. Maar je zult zelf wel het beste weten hoe het nu verder gaat. Is er nog een mogelijkheid dat de poging niet stopgezet gaat worden? Ik bedoel, kan het zijn dat je waardes nog gaan dalen? Ik denk aan je meid en laat de hoop niet zakken. Heel veel liefs en een hele dikke knuffel van Jaycey
Ach verdorie, ik heb het met je te doen zeg, het zit jullie ook niet mee he. Hier baal ik van, ik blijf hopen en duimen voor je, Ergens moet er een wondertje mogelijk zijn daar geloof ik wel in, huil maar en wees maar boos, het is ook zo oneerlijk, ik ken geloof ik geen positiever persoon zoals jij, staat altijd voor anderen klaar. Hier een dikke knuffel van jennie72
Ik krijg een brok in mijn keel als ik jullie verhaal lees Elmo. Ik ga voor je duimen dat ze het niet hoeven stop te zetten en dat je gewoon door kan gaan! Sterkte om dit te verwerken en volhouden jou gaat het ook echt wel lukken. Knuffel van vruchtje
ik was er een beetje bang voor potverdomme... ggggrrrrr aaaaaaa hier word ik nou zo boos van! waarom kan het nou gewoon niet goed gaan!