Lieve elmo wat moet dit ontzettend moeilijk voor jullie zijn. Ik hoop en brand een kaarsje, dat het toch nog goed mag gaan.
He bah Elmo! Wat een teleurstelling! Niet te geloven, wat een domper... het leek zo goed te gaan.. ik snap je verdriet. Sterkte meis... Dikke knuffel!
Jeetje meis wat een teleurstelling en ik was zo blij voor je/jullie! Dacht eindelijk gaat geduld en positief denken nu misschien beloond worden. Ik weet even niet wat te zeggen alleen dat ik aan je denk! Knuffel Mirre
Tjee elmo dat dit ook nog weer mogelijk is zeg dat is flink balen. Ik blijf voor je duimen dat het toch door mag gaan allemaal. knuffels en sterkte. liek
Oh Elmo, wat kl.ote! Pff, ik had zo gehoopt op beter nieuws! Ik gun het je zo! Ik duim toch nog stiekem voor morgen..
Jeetje Elmo wat een terleurstelling voor jullie... Reageer maar even goed af... Ik blijf hopen voor jullie.. Dikke knuffel Mariska
Och meissie toch wat een domper zeg.. Ik duim voor je dat het toch nog goed gaat komen. Jeetje wat krijg jij het voor je kiezen zeg meis Heel veel sterkte! Wanneer weet je meer? dikke kus
Lieve lieve Elmo, Wat een enorme domper is het zeg! Ik duim voor je dat het toch nog positief afloopt! Liefs Maamaa
OOOHHH Elmo, Dit had ik niet verwacht toen ik ging inloggen. Wat een rotnieuws zeg! Gisteren zo superposi en nu dit.... Shit zeg! Ik blijf ook voor je duimen hoor meis, moet goedkomen gewoon! Kan me wel voorstellen dat je wel even een flinke dip hebt... Hou vol meid. Dikke knuf voor jou en Hubbie
Oh nee.........Dat mag niet! Elmo een hele dikke knuf voor jou en ook natuurlijk meneer Elmo. Geef de moed niet op, ik duim heel hard dat het toch nog goed gaat...
Lieve Elmo, Alle kaarsen die ik nu in huis heb, branden allemaal voor jullie. Ik denk aan jullie! Hele dikke knuffel!
Lieve meiden, super zijn jullie! Ik denk echt niet dat het goedkomt deze ronde. Bereid me op het ergste voor en hoor het wel. Moet wel werken morgen...das minder. Ik ga tussendoor even heen en als het echt beroerd uitpak kijk ik wel of ik een middag vrij kan krijgen. Misschien is het ook wel een lekkere afleiding. Als het gestopt wordt vanaf morgen telt het gelukkig niet als poging. Dat is pas vanaf de punctie. Hoop zo op een wonder.... Elmo
Mocht het een domper worden, en je hebt geen zin om te werken. Dan meld je maar ziek. Je moet echt de tijd voor jezelf nemen, en niet het gevoel hebben dat je moet werken. Dit zijn zware tijden en dan moet je voor jezelf kiezen. Toch hoop ik nog steeds op een wonder. Lieve Elmo, het is je zo gegund!
Jeetje Elmo, ik had juist heel goed nieuws verwacht en nu dit.... we hopen maar op een wonder en dat deze ronde niet afgebroken hoeft te worden! Liefs, Snoopy