Viertje krijgt traantjes van blijdschap! JOEPIEDEPOEPIE ben zo blij voor lieve Elmo! Het gaat je lukken hoor! Hou vol lieverd. Mijn hele hart is bij je! Dikke kus!
Hé Elmo, GEFELICIFLAPSTEERTERDESTAART! enne... veel succes dit weekend! Je zult ons wel weer op de hoogte houden. liefs Martina
Elmo wat geweldig nieuws... GEFELICITEERD Wat zal jij je happy voelen nu... Op naar zondag... Ik zal duimen voor jullie.. Echt wel Liefs Mariska
Hoi Elmo, ik krijg helemaal kippevel van je verhaal. Ik ben zo ontzettend blij voor jullie! {|= Het is je echt gegund hoor meid. Ik zou zeggen geniet er maar van (kunt wel merken dat ik nog nooit een punctie heb hoeven doorstaan, maar ja, dat is een kwestie van tijd 8-[ ). We duimen met z'n allen weer verder dat er na de punctie een fantastische emmy wordt teruggeplaatst, of misschien wel twee? Fijn weekend. Liefs, Jaycey
@Elmo,wat is dit mooi man... heel veel succes zondag .hoelaat heb je de punctie. Ik heb om 10 uur de 6e IUI.... Ik ga voor je duimen ...
He minou, De punctie is om 10.15...lekker op tijd dus! Ben er gelukkig niet nerveus om....tis niet de eerste keer he Jullie zijn allemaal echt super lief! Elmo
Heb de laatste dagen je berichten gevolgd. Fijn om te horen dat alles weer positiever is. Wens je heel veel succes toe! groeten mirjam
Hoi Elmo, ik kon het niet laten: effe hier snel komen kijken om te zien hoe het met je gaat ... enne.....JAAAAAAAAAAAAAAA! PUNCTIE! Het gaat super goed dus! Wat ben ik blij voor jou \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ heel veel succes voor zondag veel liefs luisa
jaaaaaaaaaaaaaaaaa, meid wat geweldig zeg. zit met tranen in mijn ogen voor je. vind het zo fantastisch voor je dat je toch een punctie krijgt. zet hem op en een dikke knuff van mij
Ik had je al gesproken en gemaild maar hier nog maar een keer GO ELMOOOOOOOOOOOOOOO Als ik het iemand gun dan ben jij het wel! Zet hem op met de pregnyl en de punctie gaat weer helemaal goed komen. Denk aan jullie en de duimen draaien overuren. X Vier
Oh Elmo wat een fantastisch nieuws is dit voor je zeg! JAHOEEEEEEEEEEEEE! \/ \/ \/ \/ Meis succes met de pregnyl en de punctie en een tp op valentijnsdag moet goed komen! Jij wordt snel lid van de walvis-club!
Ampullen bijna gesneuveld..glas in vingers van manlief...maar: HIJ ZIT ER WEER IN! Nog drie te gaan (na de tp) en dan NOOIT meer....denk ik Elmo'tje
whoeiiiiii Oh wat ben ik blij voor je JOEPIE! \/ sorry hoor weet ff niks anders te zeggen. Ik ga mega hard voor je duimen!
{|= Dit nieuws klinkt me als muziek in de oren! lieve schat, succes zondag en ik spreek je snel. kus Femke