He Elmo, Je houdt ons (en jezelf...) wel in spanning zeg! Ik was zo bang hier slecht nieuws te lezen en ben zo blij dat het zulk goed nieuws is! Succes zondag! Liefs, Snoopy
Super zeg Elmo soms verbaasd je lijf je ten nadele, maar nu dus ten goede! Super zeg............Heel veel succes zondag. Kan je niet teveel beloven dat ik aan je zal denken want heb dan denk ik teveel zenuwen om met andere dingen bezig te wezen. Maar hopelijk wordt er mooi geoogst en toch helemaal super dan he....valentijnsdag terugplaatsing...daar gaan we voor!
Hihi ik vind het gewoon spannend! Hoop dat je marjo, elvira en mij snel volgt.. ( dat geldt ook voor de rest natuurlijk!)
jo elmo, wat een super nieuws zeg. echt ben er een beetje stil van. hier inmiddels aan de puregon erbij. Ben er niet echt met mijn hoofd bij. Maar veel succes jullie morgen. Ik denk aan jullie. veel liefs Lydia
Succes! Ik zal aan je denken en vanavond branden mijn kaarsen weer volop voor jou, de elmoman en alle emmy's!
He lieve meiden, Nog 1 nachtje inderdaad. Morgen is het zover. Ik voel me super goed! Als ik er echt aan denk word ik natuurlijk wel nerveus...maar raak niet in paniek Vandaag met moeders veel op pad geweest en Elmoman *leuk gevonden* had een klus bij mijn ouders dus beide goede afleiding. Op het goede nieuws had Elmoman gebak meegenomen, dus vanmiddag heerlijk aan het gebak gezeten (lieverd he)! Morgen lekker douchen en rustig aandoen thuis. Rond 9.00 uur gaan we die kant op...lekker vroeg! Jullie lieve woorden, alle lieve kaarten, telefoontjes en sms'jes doen zo vreselijk goed. Het moet haast wel goedkomen toch? Bedankt lieve meiden! Elmo en Elmoman...deze is ook blij met jullie
Lieve Elmo en Elmoman, Heel veel succes morgen! Op een hele goede emmy oogst! En wat je zegt, het moet wel goed komen dat kan haast niet anders!
Nogmaals lieve Elmo en Elmoman, Mijn hart is bij jullie morgen. Dit MOET idd goedkomen! Hou jullie taai en lekker rustig aan morgen he... Dikke kus L4a