lieve Elmo, Heel veel succes morgen .Hopen dat het voor jou morgen al pasen is en dat ze veel eitjes vinden Ik ga aan je denken als ik zelf in de beugels lig liefs Minou
Hoi Lieve Elmo, Het is alweer een tijdje geleden dat ik online op deze site ben geweest. Toch wil ik je even een leuk verhaal vertellen. Afgelopen donderdag heb ik een kijkoperatie gehad vanwege het treurige feit dat een zwangerschap wel erg lang op zich liet wachten en gedacht werd aan endometriose. (maar dat is mijn verhaal) Toen ik later terug gebracht werd naar mijn single room zag ik tot mijn verassing een grote elmo aan het nachtkastje hangen. Mijn mannetje had elmo als ballon voor mij achtergelaten om me een beetje op te vrolijken. Ik moest direct aan jou denken. Voor mij een reden om even terug te komen en te zien hoe het met je is. Ik weet zeker dat het met jou helemaal goed komt! Succes morgen!
Lieve Elmo, Op het moment ben je al in het ziekenhuis en ben ik te laat met je succes wensen Sorry daarvoor, maar in gedachte ben ik nu wel bij je. Heel veel succes en dat jullie wens maar snel mag uitkomen! Liefs Mirre
Dan word je wakker en de eerste aan wie je denkt is Elmo.... Elmo, je bent nu in het ziekenhuis, houd je taai!
Hallo familie Elmo, Waarschijnlijk is het alweer achter de rug. Ik hoop zo voor jullie dat het een perfecte punctie is geweest met een mooie oogst. Ik blijf achter de compu zitten tot ik geweldig nieuws van jullie gehoord hebt. Liefs, Jaycey
Ik denk ook aan je, hoop dat het allemaal is meegevallen en dat je een mooie oogst hebt gehad... liefs LIEK.
Hé Elmo! Als je straks weer inlogt zie je zo veel meeleefberichtjes, leuk hè? Ook ik moest aan je denken vanmorgen en ben benieuwd hoe het is gegaan. Liefs Martina
Elmo ik denk aan je hoor! Laat je dan even weten hoe het is geweest? Trouwens, had Aldonza ook geen punctie vandaag? Of heb ik dat verkeerd voor? Als het zo is, veel succes meid! Ook voor jou blijven mijn duimen draaien. Liefs Kirby