Hoi Elmo, Jeetje. Ik lees je bericht nu pas. Wat een onzekerheid. Ben je ondertussen al naar het ziekenhuis geweest? Ben je al wat wijzer geworden? Ik denk aan je. Groetjes, Jaycey
jeetje wat erg!! en had het zo voor je gehoopt! hier denken we aan je! liefs mandy pendel: sonja: mrt '07 marie: dec 06 jongen
Lieve dames (mijnimeel bedankt voor de heerlijke stralen), We zijn eruit wat er aan de hand is. Het idee dat ik zelf de boel in de war heb gebracht is gelukkig uit de wereld. Ik was zo bang dat ik na twee jaar dan toch mijn voetjes niet meer aan de vloer had. Het is een medisch iets. Met het maken van de echo zagen we meteen een "grote" vlek. Het was 12 mm (klein dus). Nou wist doc. eigenlijk niet wat het nou was. Of een cyste of een eiblaasje. Een bloedonderzoek moest de doorslag maar geven. s'Middags werd ik gebeld. Het is w.s. een eiblaasje W.s. is mijn vorige cyclus niet helemaal goed gegaan (niks van gemerkt) waardoor er nu dus problemen zijn ontstaan. Ik moet nu max. TWEE weken afwachten. Het eiblaasje springt als het goed is met ongeveer 3 dagen. Als er na twee weken nog niks gebeurd wordt het w.s. Primilut (schrijf je dat zo?) en als ik eerder rare of vage klachten krijg moet ik ook ff bellen. Bij alle twijfel bellen zei ze.... want dit is vervelend genoeg en ze willen me hier goed bij helpen (lief he). Ben dus gerustgesteld ondanks de dip van het de woorden TWEE WEKEN! Ze dacht dat het niet uitmaakte omdat we toch even rust wilde...en moest grinniken toen ik zei dat we er net twee maanden op hadden zitten. Ze zijn fantastisch daar! Echt waar, ben zo blij met ons ziekenhuis! Tot zover mijn "mega" update! Allemaal ontzettend bedankt voor jullie lieve woorden maar 1 ding: IK DOE NOOIT MEER EEN ZWANGERSCHAPSTEST, NOOIT!!! Liefs Elmo
Mooi dat je weer duidelijkheid hebt! Enne die zwangerschapstest ga je echt nog een keer doen hoor En met heel goed resultaat
Wat een opluchting meid! Je lichaam is dus ff harrie-in-de-warrie geweest. Als je eiblaasje springt, dán nog 1.5 week voor je komende ongi dus als ik het goed begrijp? Ik duim voor je. En wat een heerlijkheid dat je zh zo meeleeft én je dus goed begrijpt. Geen thuistest meer voor Elmo? Hihihi, we zullen zien meid, we zullen zien!
Ik doe echt geen test meer, serieus! De vorige keer was ie positief en werd het een vroege miskraam. Op dezelfde dag van mijn + test zei het ziekenhuis dat de waarde te laag was voor een goede zwangerschap. Nee, ik test dus niet meer. In mijn geval is een +je geen garantie. Dat kan ik niet nog een keer aan.....weet heel goed waar ik het over heb. Liefs Elmo
Tjemig meid, dat je dit nu weer moet overkomen pfffffffffffff Niet normaal. Ik wil dat het vanaf nu gewoon alleen nog maar megagoed met je gaat. Dat die 4de poging snel kan beginnen en dat de test (ook al doe je 'm niet ) mega positief is en blijft!! Ik denk aan je lieverd. Je kunt het!!
He elmot'tje, wat naar nu twee weken afwachten, maar goed dat ze begripvol waren in het ziekenhuis en met jullie mee blijven denken. Ik ga gewoon de volgende ronde weer voor je duimen..... enne eens krijg je de bevestiging uit het ziekenhuis dat het echt waar is en jullie kleine er komt. Dan is thuis nog eens testen ook wel leuk..... maar kan me voorstellen dat je het nu effe gehad hebt met die testen Karin
Gatverdamme ik lees je verhaal nu net pas, wel fijn dat je nu weet wat t is maar wat lijkt t me een narigheid als je hoop al zo vaak de grond is ingetrapt!! Ik wens je heel veel geluk en hoop dat ik snel een berichtje bij ik ben zwanger zie staan van je!!! (en natuurlijk ook van alle andere mama's in wording!)
He meiden, Even een korte update hier: Ben vrijdag ongi geworden (wie het snapt mag het zeggen). Denk dus dat het toch een cyste is welke mijn cyclus heeft verlengd. Wel vreemd dat ze n.a.v. mijn bloedwaardes echt dacht dat het een follikel was. Maargoed, vrijdag eerste fm weer....het lijkt erop dat we gaan starten met poging 4. Ik hou nog even een slag om de arm maar meld het zeker met een nieuwe topic!! Veel liefs van een ietwat twijfelachtige ELMO
Wat een toestand Elmo! Heb og onwijs aan je gedacht vandaag. Weet je aan de ene kant is het balen, aan de andere kant ben je WEL van je onzekerheid af en kun je mooi door naar de volgende ronde....Hoe dan ook: DIKKE KNUFFEL!
Elmo, nee, is niet te begrijpen, maar soms doet je lijf onbegrijpelijke dingen (of doet juist onbegrijpelijk iets niet). Vreemd idd! Ik hoop wel dat aanstaande vrijdag de echo er goed uit ziet en jullie van start kunnen met jullie vierde poging. Knuffel!
tja, je lijf speelt wel met je. Misschien dat de vakantie toch iets heeft ontregeld, wat zich nu weer heeft gezet. Succes met de FM's en we lezen wel weer hoe het je vergaat. Karin
Ik duim voor je Elmo dat jullie kunnen starten met ronde no 4. En tja........een vrouwenlichaam doet nou eenmaal niet wat een vrouw wil.
Jee Elmo wat een verwarring allemaal. Ik wil jullie veel geluk wensen bij de volgende poging, jullie tijd is nu echt wel eens gekomen.
Hee Elmo, Hoe is het ermee? Ik vroeg me af hoe ver je nu bent in je cyclus. Veel succes deze ronde, dat ie maar zeer productief mag zijn. Groetjes, Jaycey
eerste FM gehad vandaag???? nee, morgen he!! suf van mij, normaal werk ik vrijdag. Veel succes morgen Karin
Alvast heel veel succes morgen bij de fm!! Hoe is het verder met je? Trek je het allemaal weer een beetje beter? Doe rustig aan he!! Ik ga heel hard duimen voor jullie.