hoi meiden, Vandaag tehoren gekregen dat we de pogingen met 3x verlengen, omdat er niks te vinden is waardoor het niet zou lukken... Donderdag is mijn 6de inseminatie..... liefs mandy ______________________________________ pendel: Sonja: Maart 2007 Marie: December 2006 jongen
Heel veel succes voor a.s. donderdag. Ik heb eind deze week/begin volgende week ook een eerste inseminatie en vind het heel spannend! Hoop dat het voor ons beiden snel raak is! Liefs Kirby
Mandy begrijp ik goed dat bij jullie beiden geen oorzaak is gevonden wat betreft het zwanger worden dat niet lukt? Mag ik vragen hoelang jullie bezig zijn in totaal (dus incl. deze 6 IUI's) en welk ziekenhuis jullie zijn? Ons verhaal is beetje hetzelfde.....ook geen oorzaak te vinden na allerlei onderzoeken, alles lijkt goed, maar na 2 en half jaar nog niet spontaan zwanger. Daarmee kwamen we in aanmerking voor IUI met clomid en pregnyl. Ik heb mijn 3e iui gehad en hoop voorlopig een aantal maanden niet ongesteld te worden (NOD van het weekend). Wij zijn gister ook al bij gyn geweest voor evaluatie gesprek, vind eigenlijk hier meestal na 3 iui pogingen plaats. Uiteindelijk gaan we nog voor 3 IUI's (als het nodig is), alleen wordt de medicatie aangepast en zal ik in volgende ronde Puregon gaan spuiten ipv clomid slikken. Ook zijn we inmiddels al op wachtlijst geplaatst voor IVF, zodat ik niet na die andere 3 IUI's nog eens 5 maanden moet wachten. Stel dat het allemaal nodig is dan hebben we nog 1 of 2 maanden rust en kunnen we dan, als alles goed is, verdergaan met IVF. De gyn gaf ook aan dat ik dan beter voor de rust kon gaan in die 1-2 maanden en dat nog extra IUI weinig zin had dan. Ik vind het wel heel apart om te horen dat ziekenhuizen er ieder een andere gedachtengang op nahoudt. Ik weet dat ze in het Radboud in Nijmegen niet echt meerwaarde zien van meer dan 6 IUI's in ons geval (onbegrepen onvruchtbaarheid). Maar al met al ga ik hopen dat donderdag een prachtige inseminatie wordt met een positieve test als eindresultaat. Ook hoop ik dat je met gyn anders nog goed om tafel kan zitten over hoe nu verder, ik denk dat het goed is als je laat weten als je ergens niet meer achterstaat of wat dan ook.........succes!!
hoi hoi, Mijn mannetje heeft verzwakt zaad, nadat er een spulletje bijgevoegd wordt is er niks meer aan de hand...Bij ons doen ze standaard 6 pogingen...Omdat het 1x heeft aangeslagen bij me wil de gyn nog drie pogingen wagen.. Hierna staat zowiezo ivf. Ik slik ook maar 1 clomidje en 1 keer pregnyl. Mijn eerste IUI had ik afgelopen feb (ook ik heb weekenden met NOD) liefs mandy