je dan moet je langer wachten en wij natuurlijk ook. maar wachten op hopelijk goed nieuws doen we graag hoor. moet je wel even je onderschrift aanpassen. groetjes, dorito
Ik vind het knap van je dat je later gaat testen meid! Ik kon het niet. Ik heb zelfs eerder getest. (1 dag eerder, maar tóch eerder) Ik duim voor je.
euh....laat mijn onderschrift nog maar ff staan. Voor het geval dat... Jullie weten ervan We zien wel of we het volhouden. Momenteel voel ik helemaal niks meer en dat baart me dan ook wel weer zorgen.... Tis ook nooit goed he! Lina, hoe was dat bij jou??? Was jou emmy eerst ook druk met van alles en nog wat of heb je echt helemaal niks gevoeld? Elmo'tje
Whaha sorry mijnimeel! Dat is de verbastering van Embryo, vind ik zo rot klinken..... De IVF'ers gebruiken het veel. Je neemt dat dan zo over he, zonder daar altijd bij na te denken. Inderdaad gewoon vragen dus!! Kus
Hoi Elmo, Ik was al met je aan het meelezen toen ik nog geen lid van deze forum was. Ik wilde al een keer eerder reageren, maar dat kon niet, omdat ik nog geen lid was. Nu ben ik wel lid, en kan ik reageren. Ik hoop zo erg voor jullie dat het deze keer goed gaat!!!! Wat ontzettend spannend. En ik zou het heel erg knap van je vinden, als je niet eerder gaat testen. Ik kon het in elk geval niet (Helaas twee zwangerschapstesten voor niks aangeschaft, want als ik gewoon had gewacht tot de test in het ziekenhuis, die zou vandaag geweest zijn, dan had ik die niet hoeven te kopen. Ben namelijk afgelopen dinsdag al ongi geworden). Ik kan me zo goed voorstellen dat je toch even stiekem gaat testen. In ieder geval zal ik voor jullie duimen, en blijf ik met spanning meelezen. Groetjes, Jaycey
Elmo, ik ben vanaf de dag van de tp misselijk geweest. Ik noemde het 'het gevecht tussen mijn lichaam en de emmie'. En de emmie heeft gewonnen. Maar dit HOEFT NIET! Ieder lichaam is anders en reageerd er ook weer anders op. Ik ben 's avonds wél naar een concert van The Golden Earring geweest, maar was té misselijk om in de zaal te blijven. Ben me te buiten gegaan aan broodjes kaassouffle met satesaus. Kan je dat begrijpen als je misselijk bent? Ik niet iig.
Hey, Misselijk is bijna niemand de eerste twee weken, dus daar hield in nog niet eens rekening mee. Dat komt meestal later. Hoor "de meiden" op het andere forum daar ook nooit echt over. Zelf denk ik dat dat vn spanning enzo is....niet bij iedereen natuurlijk. Ging me meer om het "innestelings" gevoel....dat niet gehad? Nou ja, ik zal het sowieso af moeten wachten. Liefssss Elmo
Hoi Elmo, Ja, ik ben ook met een behandeling bezig. Ik heb net de eerste IUI (tweede ronde, we hebben de vorige keer met IUI een zoon geproduceerd) achter de rug. Helaas ongi geworden. En weer meteen door met de tweede behandeling. Ik ben gisteren al weer begonnen met Clomid. Ik heb gisteren zwangerschapstesten besteld via deze site. Bij de gebruiksaanwijzigingen staat dat je die al vier dagen voordat je eigenlijk ongi moet worden kunt gebruiken. Ideaal voor mij, want ik ben veel te nieuwsgierig aangelegd. Ik kan dus echt niet wachten tot ik in het ziekenhuis mag testen. Hahaha. Nou meid, veel succes en ik leef en lees met je mee. Groetjes, Jaycey.
Whahaha ben gek op dat soort vragen! Zo zat ik eerst ook steeds. Net als "hubbie" ik dacht echt: wie is die welbekende "hubbie"...waarom heeft iedereen er 1 en ik niet... Whahahahha, nou weet ik wel beter. Ik heb de beste en de liefste zelfs
Wat fijn dat jullie een zoon hebben!! Ik hoop dat jullie wens voor een tweede kindje gauw in vervulling gaat. Je weet gelukkig dat er mogelijkheden zijn! Heel veel succes meid! Liefs Elmo
he elmo, de vorige keer was het nog 10 nachtjes slapen en nu nog maar 4 tot de 6e dan in ieder geval. spannend hoor. ik hoop dat je je positieve gevoel vast kunt houden, maar kan me ook voorstellen dat het hoe dichterbij je testdatum komt, hoe spannender het wordt. het rare is dat het eigenlijk al bekend is in je lichaam. toch de tp is al iets van 7 dagen geleden toch? nou spannend hoor. duimen voor jouw Emmy! vind ik wel lief klinken. groetjes,
Vandaag is de tp 10 dagen geleden.... Het idd al bekend of ik zwanger benof niet, tot mijn grote frustratie uiteraard! Wij moeten nog even wachten op het nieuws maar het gaat nog steeds heel goed. Manlief is overtuigd van deze ronde, hij denkt dat het raak is. Ik heb dat gevoel helemaal niet maar ben ook nog steeds niet nerveus. Samen tellen we elke ochtend de dagen af, das ook voor het eerst. Nog even geduld en dan zullen we het weten. Lijkt me zo raar....als ik zwanger blijk te zijn. Liefs Elmo
wow elmo, nog een paar daagjes, spannend allemaal he!! Meid veel succes!!! En ik hoop zo dat het raak is en raak blijft!!!
Oh ja, ik droomde vanacht dat ik ongesteld werd..... maar "dromen zijn bedrog" nietwaar Trek me er niet zoveel van aan, werd zelfs niet in paniek wakker. Ik hoop dat ik net zo goed kan omgaan met eventueel slecht nieuws deze week...
Ik hoop zo voor je dat het deze keer raak is. En inderdaad, dromen zijn bedrog. Wanneer zou je ongi moeten worden? Of weet je dat niet precies? Spannend joh. Ik duim voor je.
succes elmo, deze week!!!!!!! echt spannend. nog geen symptomen voor je gevoel, of toch wel?? je wilt jezelf natuurlijk ook niet te gek maken, anders kan t ook weer zo tegen vallen. mijn duimen draaien hoor!!!! donderdag mag je testen toch?? lieffs radna
Tuurlijk zijn dromen bedrog!! Het MOET gewoon raak zijn! Ik tel in spanning met jullie mee af en hoop ZO dat het voorgevoel van je ventje gelijk gaat krijgen!!