elmo, zo is het dromen zijn bedrog, ik had het toen ik 6 weken zwanger was gedroomd dat heel het bed onder het bloed zat en dat ik weer een miskraam had, dit komt denk ik omdat de vorige keer het bij 6 weken mis is gegaan. Ik duim voor je hoor!
Dromen zijn echt bedrog hoor Elmo!! Ik droom ook vaak de raarste dingen (dat ik dierbaren verlies en nog wel maar vreselijke dingen) en het komt gelukkig nooit uit! Het komt juist doordat je er dan veel mee bezig bent (onbewust of bewust) het zegt dus echt niet hoor, begrepen? Ik duim nog steeds hoor dat er inmiddels een mooie innesteling is geweest!!! Liefs Marjo
Hey Elmo, Tuurlijk zijn dromen bedrog, het gaat helemaal goed komen. Denk aan je en duim voor jullie. Liefs, Elvira
Hey elmo, Vanaf de achtergrond volg ik telkens weer je verhaal en steeds weer denk ik wat een kanjers zijn jullie. (je mannetje en jij). Als de pc aan gaat lees ik eerst deze topic met elke keer hopend op goed nieuws. Nu nog een paar dagen in spanning en dan... Vanaf de zijlijn blijf ik je volgen en duimen dat je zwanger bent. Pffff...net weer een nieuw duimpje opgezet. Kwebbel
Succes met de laatste dagen Elmo! Ennuh.........die droom van jou............die is idd bedrog, lét maar op. Jij bent 'gewoon' zwanger! (zwanger expres tussen komma's gezet, omdat zwanger worden helemaal niet zo gewoon is)
hai Elmo, veel succes donderdag!! Ik voelde ECHT helemeel niets en was er zeker van dat het niet gelukt was (had stiekum al gekeken wanneer de volgende poging zou zijn) en voila:raak!!.Het gaat echt lukken!! ik duim voor je.
Kleine, korte update: Alles nog oke hier hoor. Geen bloed, dus das goed!! Nog even geduld. Ik heb eigenlijk nergens last van maar dat vind ik dan ook wel weer griezelig...weet dat het niet hoeft maartoch :-| Beetje dubbel is dat. Voel je iets dan geef je alles de schuld: Pregnyl, zenuwen, het weer .. noem maar op. Voel je niks, is het ook niet goed. Nou ja...ff wachten........