Hoi Elmo, ik hoop dat het toch gelukt is om vandaag te genieten van de bruiloft van je zus. Veel sterkte met afwachten en je voorgevoelens dat je ongi op gang zal komen. Ik denk aan je. Karin
hey meid , gaat het een beetje met je ..ik hoop en duim voor je dat de waardes alsnog omhoog schieten dikke knuf asjuh
he elmo, hoe gaat het. zo jammer als het niet goed gaat. ik duim zo voor je. heel veel sterkte. hopelijk heb je toch nog van de bruiloft van je zus kunnen genieten en krijg je snel goed nieuws. knuffel!
Hey meiden! Mijn zus was prachtig een echte tranentrekker!! Eind van de avond ongesteld geworden...lig nu met mega buik-en rugpijn op bed. Kruikje erbij en ff bij jullie gluren. Ben echt helemaal van de rel....vind het zo ontzettend oneerlijk!!! Was al twee dagen mega misselijk.....zal wel weer tussen de oortjes hebben gezeten. Nu barst ik dus van de krampen....weg kindje 2 Elmo
Och Elmo,...wat verschrikkelijk!! Wat super-oneerlijk... Ik wens je heel veel sterkte meis.....en een dikke knuffel vanuit hier...
Ow Elmo ik vind het echt verschrikkelijk naar en oneerlijk voor jullie. Maar geef de moed alsjeblieft niet op he. Dit wondertje is vast en zeker ook voor jullie weggelegd. Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel van mij Liefs Jo
He Elmo, Wat een tegenvaller!!! Ik heb er geen woorden voor. Maar laat de moed niet zakken meid. Ik denk aan je. Liefs, Jaycey.
Lieve Elmo, Wat klote dat het toch het toch heeft doorgezet. Ik denk aan jullie en doe het lekker rustig aan het weekend. Liefs, Elvira
Elmo, rot ..... Veel sterkte en ik hoop dat het een volgende keer mag lukken. Ik zag dat je effe rust ging nemen een maandje... maar ik blijf je zeker in de gaten houden.. fijn in elk geval dat de bruiloft je wel een mooi en goed gevoel heeft gegeven. Karin
heel veel succes weer Elmo, hoop dat je er niet teveel tegen op gaat zien, met puncties en dat soort dingen...... mijn duimen doen t ook, we moeten ze deze keer alleen de andere kant op draaien, voor positief resultaat lieffs radna
Heel erg jammer Elmo, hoop voor je dat het binnenkort eens goed mag gaan voor jullie! Het wordt onderhand wel eens tijd. Veel sterkte
@Karin: Ben heel benieuwd hoe je aan die maand rust komt? Heb ik dat hier ergens geschreven? Whaha hormonen he.... Nou ja, ik zit ook op een ander forum...weet soms niet meer waar ik wat schrijf. Het klopt wel hoor! Nu worden het i.v.m. de vakantie w.s. twee maanden. De tweede maand gaan we met vakantie. Helaas dat het dan net zo loopt maar ik denk dat het wel even goed is om rustig aan te doen. Denk dat ik hier ook even minder ben. Even het hoofdje leegmaken. Dank je wel allemaal....voor alle gelukwensen! Liefs Elmo