hey Elmo, Wat een schatje zeg, lekker een klein hondje erbij. Leuk hoor, kan me voorstellen dat je nu lekker gaat genieten van vakantie, even helemaal niets. Geniet ervan meid, en ja natuurlijk volg ik je nog steeds, deed ik voor mijn zwangerschap en nu natuurlijk nog steeds. Met mij gaat het redelijk, maar is voor een goed doel he, heb namelijk last van mijn onderrug, en bekken, krijg er therapie voor, dus zal wel weer goed komen, hoop ik. Geef je hondje strakkies als je hem hebt een dikke knuf van mij. liefs fredje
Hey Lina, Alles goed hier meid, lief dat je er naar vraagt. Het heeft zijn ups en downs he, zoals bekend. Soms vliegt het me even aan....rillingen als ik weer aan de volgende ronde moet denken. Soms sta ik bijna weer te trappelen, dan hebben we weer een kans. Om mij heen wordt momenteel iedereen zwanger, mijn zus groeit de pan uit... En wij......wij blijven samen achter. Samen naar dat kale lege huis. Wel babydingen kopen, maar niet voor onze kleine... Heel frusti...maar that's life. We gaan volgende week met vakantie en hopen daarna uitgerust voor poging vier te gaan. Hoe is het met jou meis? Jammer ja, geen foto's op je weblog! Had je buikie wel ff willen zien. Het gaat hard he! Heel veel liefs en heel veel gezondheid en pleizer de laatste 8 weekjes! Dikke zoen, Elmo
Hey Elmo, Wat een moppie die pup van je, kan me voorstellen dat je al verliefd bent. Geniet er maar van. Heb zelf ook een Jack Russel; geweldige beesten... Kan me voorstellen dat je qua gevoel erg heen en weer geslingerd wordt. Ook erg confronterend als al die zwangeren (waar je ook kadootjes voor "moet" kopen) zo dicht bij komen. Maar ik weet dat je sterk bent, zoals velen al gezegd hebben; een kanjer!! Ik hoop dat je dat zelf ook beseft en weer vol goede moed met je nieuwe ronde kunt starten! Geniet nog even van je rust...en dan tjakkaaahh er weer tegenaan. Ik denk aan je meis! Dikke knuffel Elvira.
Dank je Elvira!! Alleen is soms de bevestiging van mijn gevoel voldoende om er weer tegenaan te kunnen. Even checken dat je niet gek bent....zeg maar. Wat zijn we toch ook lekker onnozel he