Was je al kwijt ff op vacantie en zag niets meer van je Maar ik ga weer voor je mee duimen hoor een het kaarsje brand weer
he elmo. klinkt voel energie. voelt goed voor je. veel succes vandaag bij de acupuncuntuur en we duimen hard voor je mee bij iedere stap. liefs
Bedankt meiden, Waarom lijkt iedereen hier zwanger....? Zie alleen maar blije bannertjes! Geniet ervan meiden, wie weet kwak ik er eind van de maand ook wel zo'n blij bannertje onder!! Liefs Elmo
elmo, Ik hoop zeer zeker dat je zeer binnenkort ook zo'n mooie banner mag plaatsen als ik heb!!! Ik duim hard voor je!!!
Nou Elmo, zon'n banner wens ik je van harte toe... Hoop dat de accupunctuur meegevallen is en dat het zorgt voor een heel mooi eitjes dat donderdag al te zien is... Karin
Bedankt lieve meiden! Acupunctuur viel tegen deed auw! Maar voor een goed doel he! Tis per keer erg verschillend maar ik voel me echt super lekker. Ik ben heel ontspannen maar superbenieuwd hoe groot mijn ei is donderdag. Hoop stiekem wel dat ik meteen mag spuiten dus zal wel weer tegenvallen als het niet zo is, ken mezelf 8) Maargoed, over twee dagen weten we weer ietsie meer en zijn we echt van start! Liefs Elmo
nou elmo, ik hoop ook dat je mag spuiten morgen. Heel veel succes meid. En fijn dat de accupunctuur je ontspannend, alleen het pijnlijke gedeelte is wat minder natuurlijk succes liefs fredje
ik jou ook hoor elmo!!! Ik hoop zo voor je dat je deze ronde alle geluk van de wereld hebt Ik duim voor je!!! liefs fredje
Hihi, Heel veel succes morgen Elmo!!! ( Jolandaatje duimt ook deze keer weer heel hard mee voor een mooi groot ei!!!)