Manlief gokt op een ei van 14 mm morgen! We zullen zien of hij gelijk krijgt... Om 8.00 uur weet ik het!! Maar moet wel werken dus weet niet hoe laat ik het resultaat kan melden. Ik doe mijn best oke! Elmo
He meiden, Ben de tweede met rotnieuws! Vanmorgen de fm gehad. Zien we daar een knoeperd van een ding!! 24 mm. Het is of een cyste of een eiblaasje. Dat gaan ze nu via mijn bloed onderzoeken. Als het een cyste is, is deze ronde voorbij want dan kunnen mijn eiblaasje niet goed groeien (plekgebrek). Als ik er lang last van hou dan halen ze hem weg (net als een punctie). Als het wel een ei blijkt te zijn (denk ik echt niet hoor) dan misschien morgen al een punctie! Lijkt me heel sterk. Ben super teleurgesteld! Het is nu nog geen officiele poging dus volgende ronde zou dan weer ronde 3 zijn. Bah, denk je alles gehad te hebben...krijg je dit. Sneue Elmo!
He verdikke zeg...ook dat nog! Ik hoop dat het uiteindelijk toch meevalt en dat je deze maand nog mee kan pikken. Dukke knuf voor Elmo
He bah... wat naar. Nu maar hopen dat die accupunctuur voor een reuzefollikel heeft gezorgd, maar ik kan me voorstellen dat je je voorbereid op slecht nieuws. Sterkte met wachten!! Karin
Potverdorie Elmo, jeetje wat vervelend allemaal weer, misschien is het toch een superei??? Ik hoop het voor je!! meid heel veel sterkte. liefs fredje
Hee dat is niet leuk Ik hoop voor jullie dat het toch een knoepert van een ei mag zijn. Wanneer krijgen jullie de uitslag van het bloedonderzoek dan? Want als het wel een ei is dan zal het niet lang meer duren voordat hij springen zal denk ik? * hoopt op goed nieuws voor Elmo*
damnz meid wat een onzekerheid en weer w88 ...bah bah ...ik hoop dat je snel goed nieuws krijgt en dat het een groot eitje is ...ik duim voor je knuf asjuh
Gelukkig is het geen super ei! Moest er niet aan denken om morgen voor een punctie te gaan. Dat is helemaal niet zoals het hoort en ik had daar helemaal niet op gerekend! Het is dus een cyste. De hormoonwaarde was normaal/laag. De cyste beinvloed de eigroei dus niet en ik mag DOOR!!!! Omdat hij de boel niet verstoord kunnen we wat hun betreft verder. Nou, okey dan! Doen we weer net of het niet gebeurd is 8) Ik ga ook echt altijd met de hakken over de sloot he! Ik weet niet of iemand zich de eerste ronde nog herinnerd...pfff ... dat was ook steeds wel wat. Nou ja, zaterdag dus weer heen. Eitjes die eromheen te zien waren waren rond de 10/11 mm dus ik hoop dan wel te mogen spuiten! Ik heb de rommel iig vast opgehaald en ben er klaar voor! Meiden, bedankt dat ik hier steeds in paniek mijn verhaal kwijt kan. Vanuit mijn werk stiekum ff een berichtje plaatsen! Bedankt! Elmo
Wauw jij gaat idd met de hakken over de sloot.... MAAR uiteindeijk met resultaat Elmo!!!! Heel veel succes!!!!