Ohhh dat is dan toch nog goed nieuws dat je door mag zeg!!! Heel veel succes Zaterdag!!! *broed maar lekker Elmo, zaterdag mooie eitjes!!*
We zijn ook super blij! Zag het echt niet zitten om weer een maand te wachten, we hebben genoeg gewacht. Zelfs de arts schrok dat we al in de derde ronde zitten.. Oh zegt ze: ik kan me de eerste keer herinneren als de dag van gisteren! Tja, time fly's! Elmo Bedankt meiden!!!!
Nou elmo, wat een verhaal weer zeg, maar gelukkig mogen jullie door en hoef je niet weer een maand te wachten. Heel veel succes morgen!!! liefs fredje ps ik blijf je volgen en volgen en volgen hihihi
Ha Fredje, Hoop toch echt niet dat ik zo lang gevolgd hoef te worden hoor Ja, of heeeel dik...whahaha Ben er het weekend weer niet dusss geen paniek he! Knuf Elmo
PANIEK!!! onee, elmo is er het weekend niet oeps..... Veel succes meid en zodra je zwanger bent blijf ik je ook volgen hoor, tuurlijk!!! liefs fredje
he elmo, hopelijk mocht je gisteren spuiten. ben zo benieuwd. ik volg je steeds op de voet. duimend voor een goed ei......
Lieve meiden, Helaas...drie keer een fm gehad maar nog steeds niet groot genoeg! CD 16 inmiddels en er zit nog geen spuit in! Woensdag weer heen, vierde keer...het vertrouwen in deze ronde begint al iets af te nemen Toch gaan we stug door hoor, we gaan nl altijd met de hakken over de sloot Ik denk wel dat die cyste de boel verstierd! Woensdag weten we dus meer. Kus Elmo
Gatsie Elmo, wél moed blijven houden hoor! En idd: met de hakken over de sloot, is wel óver de sloot. Ook al ben ik de laatste tijd niet vaak meer hier doordat het met mij ff niet gaat, dat wil niet zeggen dat ik niet aan je denk hoor! Heel veel liefs van Lina.
jeetje elmo ik had gehoopt dat hij nu groot genoeg was. Met de hakken over de sloot hoop ik dus ook dat het nu met hakken over de sloot een mooie zwangerschap mag worden. Heel veel succes en broedt vandaag maar lekker op je ei zodat hij morgen groot genoeg is. succes liefs fredje
Update: Gaat wel aardig hierzo! 12 mm, nog niet spuiten maar wel gegroeid! andere kant ook 1 van 10 mm! Zou heel mooi zijn als deze ook meedoet! Dan hebben we er twee!! Maar niet te vroeg juichen, hier ben ik al heel blij mee. Heb wel in mij achterhoofd dat ik er nog niet ben hoor...vrijdag weer heen! Verder gaat het hier wel okey! Bij jullie nog nieuws? Liefs Elmo