pff spannend hoor Elmo, ik kan niet eens effe een weekend weg zonder van alles te missen bij jou topic!!! Ik duim voor je donderdag, maar met zo'n mooi ei.... fijn hoor dat de cyste ook gelijk weggehaald is. Karin
@ Duikster: Ja, wat kan het ineens snel gaan he! Pfff... Daar stonden we zelf ook van te kijken hoor! Hoe was je weekend weg? Leuk gehad? Nu als slakjes naar donderdag....grrr.... Ik vind die dagen echt vreselijk. We staan 1-1 wat die uitslag betreft. De eerste wel een tp de tweede keer niet. Extra spannend dus! We hadden ook niet verwacht dat het vandaag zo soepel zou verlopen hoor. En een ei en een eicel!! Dit was al twee keer goed gegaan dus hadden we niet op positief nieuws ingezet. Je hebt immers met percentages te maken. Nu maar duimen en afwachten, mega spannend!! Elmo
Ik wens je onwijs veel geduld om tot donderdag te wachten!!! Wat gaan die dagen langzaam dan hè? Meid, ik hoop zooooo dat de deling nu goed is en dat de TP goed zal zijn! Liefs, Quinnygirl
heerlijk hoor!! Lekker in de ardennen geweest en mooi weer. Nog twee daagjes en dan weet je weer meer.... Karin
Vandaag veeeel krampen! Contact met zh gehad en moet het even aankijken. Als het er morgen nog is bel ik even weer....dan moet ik w.s. ff heen. Hoop dat het morgen weg is, zolang ik rustig zit of lig is er niet zo veel aan de hand maar.....auw auw auw Wil voor donderdag helemaal okey zijn!!! Liefs Elmo
Jeetje elmo wat vervelend dat je zoveel last hebt van krampen. Als ik jou was dan zou ik rustig blijven zitten/liggen. Ik hoop dat het snel over is. Groetjes Senna
Lieve Elmo, Lekker vroeg naar bedje vanavond, had helemaal nog niet gelezen dat je krampen had. Hopen dat de krampen morgen over zijn en dat het snel donderdag is. Dat wachten is verschrikkelijk en nu hopen op positief nieuws. Het is jullie zo gegund. Liefs, Elvira
Elmo'tje voelt zich alweer kiplekker hoor! Had gister blijkbaar ff een mindere dag! Eerst ziekmelding (buiten de puncties om) sinds we gestart zijn dus ik vind het nog meevallen!! Vandaag hele huis weer aan kant gebracht dusssss Ben d'r weer helemaal! Morgen bellen ze..... Toedels! Liefs Elmo
Hey Elmootje, Ben blij dat je je vandaag alweer een stuk beter voelt. Hopen op goed nieuws morgen! Ik zenuw nu al met je mee. Groetjes, Elvira
Ik brandt morgen een kaarsje voor je Elmo. En ik duim natuurlijk voor je. Mócht je nóg meer zin hebben om schoon te maken: dan mail ik je mijn adres, mijn moeder komt nl morgen niet.
Het is weer vreselijk... Ik zit op telefoon te wachten! De zenuwen gieren door mijn lijf!!! Krijg er een hard hoofd in. Elmo
Alle angst en de slapeloze nacht weer voor niks! We hebben een terugplaatsing van een 8-cellige embryo!! Ben uiteraard ontzettend blij en heb ff goed zitten huilen (van geluk uiteraard). Wat kan een mens toch even gelukkig zijn he! Vanmiddag is de tp! Liefs Elmo
Ik heb het topic even terug zitten lezen. Gefeliciteerd meid! Heel veel sterkte vanmiddag en ook ik ga voor je duimen! xxx Dreamy
wauw wat goed zeg!! En mega spannend joh!! Veel succes vanmiddag en nog meer succes met de wachtweken....op een mooie uitkomst!!! groetjes Pientje
Ja Elmooooooooooooooooooooo, Wij zijn zo blij voor jullie!! Een 8 delige nog wel, helemaal geweldig. Vanmiddag de terugplaatsing en dan gaan de duimen weer in volle glorie rond draaien. Kus, Elvira