heb je trouwens dat stukkie op zwanger worden gelezen,als we dat moeten geloven dan moet je heeeel veeeel lol maken de komende 14 dagen Cliniclowns verhogen vruchtbaarheid Vrouwen die een ivf-behandeling ondergaan hebben meer kans om zwanger te worden als zij rond de behandeling worden vermaakt door clowns. Dat hebben Israëlische wetenschappers dinsdag gezegd op een internationale conferentie over vruchtbaarheid in de Tsjechische hoofdstad Praag. De medici baseren zich op een onderzoek dat zij hielden in een hospitaal in Zerifin. Ze stelden 93 vrouwen rond de ivf-behandeling bloot aan "een goede dosis humor", en een even grote groep niet. Van de vrouwen die geen clown op bezoek hadden gehad, raakten er achttien zwanger, van de anderen 33. Volgens onderzoeksleider Shevach Friedler, die niet alleen een gediplomeerd arts maar ook een professionele paljas is, is er sprake van een "significant verschil". Hij zei verrast te zijn door de uitkomsten van de studie. bron: nieuwsnieuws.nl heeel veeeeel plezier de komende dagen groetjes Pientje
Heb het op een andere site gelezen en: Ik haat clowns! Helpt mij dus niet denk ik hahah Ik geniet wel op mijn manier!! Whahahaha
heel veel plezier de komende tijd elmo. wat is het weer snel gegaan zeg. paar dagen niet online geweest en je hebt al een tp gekegen gehad met zo'n mooi embryo. zet de bloemetjes buiten de komende tijd. ik stuiter zachtjes met je mee hoor. knuffel om je geluk te wensen!
Nu nog 13 dagen wachten op een posi-test Elmo! Dit MOET goed gaan. Stuiter je wel op een kussen? Anders heb je zo zere voeten. Ik kan je testdatum niet vergeten, heb dan nl een hele rits ziekenhuisbezoeken af te leggen, en jij valt precies op de 'lege dag'.
Elmo, wat een heerlijk nieuws!! Nu lekker nestelen de komende dagen en je emmy eens flink toespreken dat hij een mooi plekje moet zoeken in je baarmoeder. Hoe gaat dat nu eigenlijk verder: moet je nu ook nog spuiten zetten of gaat nu gewoon de natuur zijn gang?? Emmy: delen, delen, delen en heel groot worden!! zodat elmo'tje je over een kleine negen maanden in haar armen kan nemen. Karin
@Karin: Wat liefff, nou maar hopen dat frummel luistert naar jou toespraak! Die van Jolanda heeft toen wel naar mij geluisterd...whaha Ik moet nu nog 3x Pregnyl spuiten. Zaterdag, dinsdag en vrijdag. Ik ga denk ik de avonden spuiten, mag zelf bepalen hoe laat ik de eerste zet. Verder gaat het goed. Twee keer per week acupunctuur en ik mag van mijn beste vriendinnetje niet sporten....doe ik dus braaf ook niet. Ben bang dat Elmo'tje anders straks geen beentjes meer heeft 8) ze zou ze breken....whaha. Klinkt dat lekker zorgzaam he Verder alles prima dus......afwachten Liefs Elmo
Hihihihihihi Toch leuk zo een "vriendin" enne ik geef haar gelijk hoor Ga maar ff lekker met de benen omhoog zitten en genieten van een glas met iets lekkers te drinken (zonder alcohol)
Wat hoor ik nou toch voor geluid??? Ben jij het elmo? stuiter je zo hard dat ik je hier kan horen? hahahahahahaah
Ik zal duimen dat je mooie emmy zich heerlijk gaat innestelen en je een mooie plus mag zien op 6 juli! Maar eh, vraagje, waarom moet je nu nog Pregnyl spuiten? Ik moet juist Pregnyl volgende week spuiten voor mijn ei....
He Moo, Sommige krijgen van Progestan bolletjes (geen idee verder) en wij spuiten Pregnyl. Dat maakt je baarmoeder heel emmy vriendelijk en zorgt ervoor dat je baarmoeder slijm een lekker dik zacht bedje wordt (klinkt het lief zo he, wil niet weten hoe het eruit ziet...) whahha Daar is het dus voor! Weet je al wat jij daarna krijgt? Liefs Elmo *plof plof*
Heel emmy vriendelijk, dat klinkt wel goed!! Ik wil er idd geen beeld van maken, maar dat terzijde. Ik heb geen idee of ik daarna nog wat moet spuiten of iets dergelijks, daar heb ik ze nog niet over gehoord. Misschien hoeven we dat met IUI niet?
Durf ik je ook niet te zeggen meid.... Heel veeeeel succes he! Dat het maar een vruchtbare periode mag worden/zijn. Die beelden laten we idd maar achterwege...JAK Hahah Welterusten, ga echt op bed! Liefs ELmo
Ow Elmo, wat zie ik nu toh! Kom ik 3 dagen niet online, heb je een supergoeie TP gehad!! Gefeliciteerd! *slaat armen om Elmo heen en stuitert mee*
Hee Elmo.. Ik lees altijd de topic mee, maar reageer nooit, weet nooit wat ik moet zeggen.. Maar nu lees ik hier toch echt leuk nieuws voor je, en wilde je toch heel veel geluk toewensen, dat het goed mag gaan!! Ik hoop het zo voor je.. Ik weet uit mijn naaste familie wat voor strijd het kan zijn.. Ik hoop dat het raak mag zijn!!! Doe rustig aan, maak het niet te bont, en we wachten op de dag dat je (hopenlijk positief) mag testen!! Groetjes Kalush
oh... nog 'maar' 12 dagen! kun je de uitslag niet ff smsen, ben nl net op vakantie dan! heel veel geduld de komende paar dagen, ik ga weer duimen voor een super resultaat!