Hallo meiden, Nou ik weet nu eindelijk wat me te wachten staat, ik ben afgelopen dinsdag naar het ziekenhuis geweest de arts vertelde me dat als mn progesteron hoog genoeg is ik 3 iui behandelingen krijg zonder hormonen. Gaat het dan niet lukken krijg ik drie behandelingen met hormonen. Ik krijg volgende week donderdag de uitslag van mijn bloed, en krijg dan gelijk te horen of de behandelingen met of zonder wordt. Ze vertelde ook dat ik 15% kans heb per behandeling niet echt hoog maar we moeten maar positief denken toch. Ik moet op de 10e cyclusdag weer naar het ziekenhuis ik denk voor een echo, en dat zal ik wel moeten blijven doen tot aan dag van de eisprong. Ik ben echt beniuwd hoe het allemaal gaat lopen. Hoe is met jullie, hebben jullie nog goed nieuws. Kirrie
Spannend meid! Op dag 10 ga je hoogstwaarschijnlijk de eerste echo krijgen. Ik had 'm op dag 12. omdat wij ook IUI ineigen cyclus deden had ik ook geen hormonen. dat maakt het wel wat rustiger. je hebt echter ook maar 1 eitje. Dus je kansen zijn wel iets minder groot. Maar zie naar mijn banner en je ziet dat ht snel goed kán gaan. Houd je er wel rekening mee dat je vlak voor je eisprong wel nog een pregnyl injectie krijgt? Dat waren ze bij ons vergeten te vertellen. En als je vragen hebt, gewoon stellen he? Er zijn hier helaas genoeg ervaringsdeskundigen. groetjes Femke