Elmo verdrietig

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Elmo, Oct 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lina

Lina Fanatiek lid

Aug 23, 2005
    1,089
    0
    0
    Lieve Elmo. Meid.....ik heb zó met je te doen. Je krijgt wel heeeeeeeeeeel wat voor je kiezen he!
    Neem de tijd, neem de rust! In 14 dagen kan je héél wat op een rijtje zetten en dan beslissen of je nog voor de laatste poging gaat in de natuurlijke cyclus of dat je naar de hormoongestuurde versie van ICSI gaat.
    Dikke knuf en hug!

2. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,727
    0
    0
    heel veel stekte.
    liefs chantal.

3. Nemo

Nemo Niet meer actief

Elmo ik volgde al een paar dagen met spanning je eigen topic.
    Nu las ik in een ander topic je onderschrift :cry:
    Weet niet zo goed wat ik moet zeggen.
    Ik wens jullie heeeeeeeel veel geluk, en ik strooi wat hormoontjes van mij naar jou !
    Knuffel.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    K*T... had het zo gehoopt voor je.. dikke knuff.

xxx

5. duikster

duikster VIP lid

Nov 13, 2005
    5,714
    73
    48
    :( :( :( :(
    pff naar Elmo! zo hoort het niet.....

veel sterkte

Karin

6. stranger

stranger Fanatiek lid

Mar 28, 2006
    3,412
    0
    0
    Lieve Elmo... hier word ik helemaal stil van... heel heel heel veel sterkte en een dikke knuffel

7. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Lieve Elmo,

Jeetje wat zit het leven soms oneerlijk in elkaar :cry:
    Heel veel sterkte en een dikke knuffel!

Liefs Mirre

8. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

lieve elmo,

wat ongelofelijk *%^&*_(&*
    ik had zo gehoopt voor je.

sterkte, en dikke knuff van mij

9. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Bah wat verdrietig zeg dit! :cry:

10. dorito

dorito Bekend lid

Nov 10, 2005
    868
    0
    0
    dat meen je niet elmo. wat een teleurstelling. zo jammer. heel veel sterkte en huil maar lekker uit.

11. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Onderweg naar huis, op de autoweg, moest ik al aan je denken. Meteen mijn laptopje opgestart....en dan dit :cry: :cry: :cry: Ik vind het zo ontzettend rot voor jullie. Echt niet eerlijk! Als iemand het op dit moment verdiend, dan ben jij het wel....
    Maaan, kan me heel goed voorstellen dat je het ff niet meer ziet en ook dat je ff afstand wil nemen.
    Neem tijd voor elkaar, want dit is echt heftig!
    De volgende stap is natuurlijk heel persoonlijk, maar als ik in je schoenen zou staan, zou ik toch echt voor standaard gaan kiezen. Vogens mij zijn je kansen dan veel en veel groter. Vind het eigenlijk ook raar waarom de volgorde zo is. Ik zou eerder kiezen voor eerst standaar (meer kansen) en daarna evt nog in eigen cyclus. Of een paar eigen cyclus, dan standaard, dan weer eigen cyclus, enz... Steeds weer die domper, dat trek je toch niet?
    However, een hele dikke knuffel voor nu en mega mega veel geluk voor de volgende stap. Het moet je gewoon lukken!
    Hou je taai meis!
    Dikke kus Elvira

12. geitje

geitje Actief lid

Jun 7, 2006
    128
    0
    0
    wat k@##$@ zeg. ik leef en denk aan je. 6 keer is scheeps recht. jullie hebben het verdient een klein wondertje. sterkte met jullie beslissing

13. ster

ster Fanatiek lid

Nov 1, 2005
    1,549
    0
    0
    Wat naar zeg om dit te lezen, verdorie :cry: :cry:
    Heel veel sterkte meid!

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lieve meiden, (ook de meiden waarvan de namen me helemaal niet bekend voorkomen ;))
    Heel lief dat jullie allemaal zo meeleven!
    Het gaat hier inmiddels, zoals jullie gewend zijn van Elmo, alweer aardig.

We gaan de 6e poging doen en zetten de schouders er weer onder. We laten ons niet kisten!

Een lekker bad vanmiddag, babbelen met mama Elmo en veel koffie....wat huishoudelijke klusjes...wandelen met de honden....het helpt!

Weet niet tot hoever ik aanwezig zou zijn...ken mezelf en kan het vaak toch niet laten om te reageren...maar wees gewaarschuwd! hihi

Dikke knuffel....Elmo

Ook de pb'ers bedankt! Doet heel goed meiden...en leidt in sommige gevallen lekker af!
    Weg met het bonkende hoofd..en de prikkende ogen ;)

15. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    Elmo, ontzettend balen voor jullie zeg!
    Heel veel sterkte, en succes natuurlijk.

Liefs,
    Marit

16. Bloemie

Bloemie Bekend lid

Jul 7, 2006
    666
    0
    0
    Lieve Elmo,
    Ik kom al een tijdje je berichtjes tegen, jammer genoeg kun jij veel informatie kwijt hier op het forum. Waar ik weer veel aan heb gehad. Dit gedichtje vindt ik wl toepasselijk voor nu, dikke knuffel:

Kijk voren, kijk niet om!
    Vecht, wees strek!
    Je weet waarom!

17. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Lieve Elmo,

Toen ik daarnet thuiskwam van het werk, kwam ik eerst en vooral eens checken hoe het vandaag is geweest. Ik had zo geduimd voor goed nieuws, maar helaas mocht het dus weer niet zijn, ik vind het zo oneerlijk...! Jij verdient dit echt wel...

Ik wens je heel veel sterkte en hopelijk vind je snel weer wat moed om door te gaan. Als je even wil uithuilen dan staan wij hier allemaal klaar voor je, als je even wil wegblijven dan begrijpen we dat ook hoor!

Een hele dikke knuffel voor jou en blijf erop vertrouwen... baby Elmo komt er vroeg of laat!

Liefs

Kirby

18. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Hoi Elmo,

Heel veel sterkte!

Liefs Simone

19. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Lieve Elmo heel dikke knuffel ! Vanop afstand kan ik nt meer doen maar weet dt je in me gedachten bij me bent ! LIefs xxx

20. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

Apr 2, 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    He bah Elmo, wat een verschrikkelijk nieuws zeg! Ik had het je, net als iedereen het zoooo hard gegund! Ik ben blij dat je weer iets tot bedaren bent gekomen (voor zover dat kan).....heel veel sterkte meid!

Liefs,
    Natasja

Share This Page