Via Felicitas heb ik de Sesamstraat-serie besteld. Na een aantal weken kreeg ik post. De knuffel Elmo moest retour in verband met het risico dat zijn ogen eraf zouden kunnen vallen (zulke ogen had ie zeg maar). Ik heb hem braaf verstuurd, bij postkantoor afgegeven. Dit moest binnen twee weken, ook dit is gelukt O Inmiddels zijn we bijna een maand verder...en nog geen nieuwe knuffel ontvangen. Weet iemand hier meer van? Elmo :^o
dacht dat je jezelf kwijt was toen ik de titel las.. Maar ook geen idee.. goh, hier heb je ook weer veel aan.. Volgende!
Heb je de firma gebeld waar hij heen gestuurd moest worden. Ik heb een keertje gehad. Kreeg geld zeg maar. Hoorde maar niks van ze. Wilde al weer bellen, Maar kreeg een brief van ze. Dus is goed gekomen. Maar zou als ik jou was ff bellen van hoe en wat
Nou, het is van Felicitas...en ik dacht: hier zijn zoveel mama's, vast wel eentje die ook de Elmo teruggestuurd heeft. Ik heb opzich wel geduld...maar dacht dat hij er al zou moeten zijn (de vervangende knuffel dan ). Geld terug is niet van toepassing, aangezien er een heleboel beesten in Sesamstraat wonen
ik heb hem lekker gehouden haha ik hoop dat je snel een nieuwe hebt! Maar dat zal wel koekiemonster worden dan of nie?
Koekiemonster heeft volgens mij dezelfde ogen...lijkt me dan ook niet goed...? Nog niks gehoord inderdaad...jammer! Weekend he, morgen misschien. Kiki: Bedankt! Je bent altijd een held in dingen opsporen :-D
Geachte mevrouw Elmo (hihi), Wij hebben uw bericht ontvangen, het is inderdaad juist dat er binnenkort een vervangende knuffel wordt aangeboden. Echter duurt dit wat langer dan verwacht, Elmois op dit moment bij TNO en wordt gestest op veiligheid.Zodra duidelijk is welke knuffel wordt aangeboden wordt deze uiteraard zo spoedig mogelijk naar u toegestuurd. Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Nancy Bos