zie je nou wel Elmo.... positief blijven (ook al valt het niet mee) ziet er goed uit voor je, een ei dat rap groeit, zegt misschien iets over de kwaliteit.....(overal een positieve draai aan geven) mijn duimen draaien in de 5e versnelling! liefs Gigi
Hey Elmo, Fijn dat je de Pregnyl mag zetten. En erg spannend dat je vrijdag de punctie hebt. Heel veel succes ,het is jou erg gegund...... Ik ga voor je duimen.......
duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim,d uim, duim, duim, duim, Veel sterkte elmo.....enne ondertussen ga ik verder.... duim, duim duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, ....
wow elmo, wat goed nieuws, ik hoop dat je nu een geweldig mooi sinterklaaskado krijgt. liefs fredje ik duim mee hoor!
Hey Elmo, Wat goed van je eitje, fijn dat je vanavond je Pregnyl mag zetten. Wanneer heb je dan de punctie meid? Hoop echt dat het deze keer raak mag zijn... Liefs Kirby
Vanzelfsprekend duim ik ook weer mee Elmo...probeer die optimistische houding te houden hoor! Groetjes Nollie
Lieve Elmo, Ik lees dit topic nu pas. Wat een ontzettend goed nieuws allemaal, zeg. En je eitje dat het goed doet, én je gyn die zo begripvol is én, en dit is wel het allerbelangrijkste, dat jij zo hoopvol en positief bent. Meid, ik hoop echt dat dit jullie ronde wordt. Heel veel succes a.s. vrijdag en laat ons weten hoe het gegaan is. Liefs, Jaycey
Bedankt meiden! Weet niet meer wie het vroeg maar vrijdag is de punctie! Maandag horen we dan (als alles goed is natuurlijk) of we een tp hebben. Hoop het zo onwijs...in juni hadden we de laatste tp..dit werd toen in juli een mk. Wekker is gezet....vanaaf kan ie erin. Leg de injectie klaar naast mijn bed. Kan ik lekker lezen, spuiten en dan lekker slapen. Zo hoef ik er niet nog eens uit...slim he Dikke kus Elmo! Ben echt gewoon een beetje hyper..vind het weer helemaal spannend worden!
Elmo gaat nu toch weer snel he?! Maar wel super hoor...wachten doe je al meer dan genoeg. Wens je alvast veel succes met de punctie en dan daarna natuurlijk de tp van een mooie emmy! Succes meid, wordt nu de hoogste tijd dat het geluk je eens toelacht!
Wow Elmo, Ben even een paar dagen afwezig en lees nu al deze postitieve berichten van je. Dit ziet er inderdaad goed uit hè? Het is je zo ontzettend gegund meid. ik vind dat je nu echt wel eens beloond mag worden met een goed resultaat. je hebt per slot van rekening ook dubbele spanning met het wachten op de tp enzo. Ik duim gigantisch hard dat we op 5 december allebeide fantastisch nieuws te melden hebben hier! Goh, dat je die pregnyl zelf mag spuiten. Wist niet dat dat ook kon. Dikke kus Femke
Wowww lieverd, je gaat echt als een speer. Ben gewoon al te laat met kijken...zie je topic nu pas. Zal even wat overuren draaien met duimen om mijn gemiste dagen te compenseren. Wat super dat het al zo hard gaat en de spannendste dagen alweer in zicht zijn. Heel fijn om te horen dat er ook goede en respectvolle artsen zijn! Hoop dat onze fert. arts ook zo in elkaar steekt. Ook ik geloof uiteraard in jullie. Je bent een echte topper en hebt het dik en dubbel verdiend om mama te worden. Een hele hele dikke geluksknuffel en kus. Relax lekker in je bedje en alvast veel suc6 met de spuit in de hopelijk laatste ronde!
Wauw, wat een lieve woorden weer...Ik msn nog wel eens met Elvira en vaak hebben we het erover hoe lief iedereen hier is en hoe verbaasd we steeds weer zijn over de aantallen en de inhoud van jullie berichtjes. Sommige lees ik aan Meneer Elmo voor..die vindt dat ook errug lief Die pregnyl spuit ik inderdaad zelf... a- welke arts wil die om 23.30 in mijn buik planten b- is spuit de rest ook zelf... Denk dat het verschil dus vn in b zit...kan al spuiten! Jullie zijn echt super meiden..heb er echt gewoon weer zin in! Elmo'tje
Elmo gaat goed! Heel veel succes, dat zij maar mag springen! Kan niet wachten op je volgende goede berichten!
wow Elmo, dat gaat goed.... Het lijkt me wel een mooi idee als jij 5 december een heel mooi cadeau krijgt.... Graag wil ik de mijne een dagje eerder of later of zo.... Veel succes vrijdag en ik hoop maandag goed bericht te lezen over de TP Karin