lieve elmo, ik heb voor vandaag mijn kaarsje weer aangestoken voor je. hoop op supergoed nieuws van je
Hallo lieve meiden, Ontzettend bedankt voor jullie medeleven! Doet ontzettend goed. Helaas doen onze genen het minder goed. We hebben weer geen bevruchting en dus geen tp. Het zit erop. We gaan naar de standaard IVF ICSI. Deze 6 mochten niet baten. 6 puncties, 6 keer onzekerheid....vele ritjes naar het zh, heel wat hormoontjes gespoten...en we blijven met lege handen achter.... Van de week mag ik even bellen voor een gesprek. Waarschijnlijk zijn we in februari aan de beurt...lang leve de wachtlijsten :x Ik kan niet beloven dat ik er al die tijd voor jullie zal zijn....maar zeg ook niet dat ik even afstand neem. Momenteel weet ik het even niet. Ik wens jullie allemaal heel veel goeds! Of een zwangerschap op zeer kort termijn en een geweldige zwangerschap en voor sommige kan ik zelfs al zeggen: heel veel succes met de bevalling. Dikke zoen, Elmo
Hè Elmo, Wat baal ik van dit berichtje. Het zag er allemaal zo goed voor je uit! Ik had zo gehoopt dat het geluk nu eindelijk eens aan jouw kant stond. Neem je de tijd om samen met hubbie deze nieuwe tegenslag te verwerken? Je kan me altijd een berichtje sturen als je even wil tieren, kletsen of je hart wil luchten. Je staat altijd klaar voor iedereen, ik denk dat ik namens veel dames kan spreken door te zeggen dat we ook allemaal klaar staan voor onze lieve, sterke Elmo. Dikke kus Femke
he jeetje, ik had gehoopt een heel ander berichtje te gaan lezen hierzo. mbt je actief hier zijn op zw forum. neem je tijd , neem je rust. als de tijd rijp is vind je je woorden wel weer terug voor een ander. je hebt nu meer even aan onze woorden.. liefs LIEK.
Elmo'tje, 'k vind het zo jammer voor jullie... echt... 'k heb er geen woorden voor... Als je even tijd of rust nodig hebt, neem die dan maar gewoon hé! En idd. Femke, wij staan allemaal klaar voor lieve Elmo! Een hele dikke knuffel en veel sterkte! Liefs Kirby
Jeetje Elmo, wat verschrikkelijk voor jullie! Ik vind dat je er heel moedig mee omgaat hoor. Heel veel sterkte met het wachten tot jullie weer verder kunnen. Hopelijk kunnen jullie ook nog even ontspannen, zodat jullie er dan vol goede moed weer tegenaan kunnen. Wij hebben van oktober vorig jaar t/m april dit jaar 3 mislukte ICSI's gehad en gaan ook in januari/februari weer beginnen. Als het een beetje meezit gaat het jullie en ons dan lukken! Liefs, Barbara
hoi lieve elmo. wat vind ik dit weer erg om te lezen zeg. ik had zo hard wat anders gehoopt (jij waarschijnlijk nog meer) ik snap het best als je wel wat afstand wilt en niet op iedereen meer kan reageren en meeleven. dit moet een zware teleurstelling weer zijn voor jullie. een hele dikke knuff van mij xxx sam
ik wens je heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd! en hoop voor jullie dat je snel aan de beurt bent, en het echt mag gaan lukken liefs dieneke
wat onwerkelijk dat het echt nu voor de eigen cyclus over is. zo jammer en zo raar eigenlijk. heel veel sterkte de komende tijd. neem rustig de tijd. al is tot feb wachten wel erg lang. dikke knuffel!
Lieve, lieve elmo. Ik vind het heel erg vreselijk naar dat er weer geen bevruchting mocht zijn. Het is poterverdorie toch zo oneerlijk allemaal Ik leef ontzettend met je mee, en voel gewoon hoe kl*te het voor jullie is telkens weer de teleurstelling. Nu dus op naar het reguliere traject, hoop dat dat zijn vruchten af gaat werpen. Tot die tijd, je weet me te vinden nu he.. Hele dikke kus meis, Marjo
He sh*t elmo! Ik had op een mooier bericht voor je gehoopt. Neem even rustig de tijd voor jezelf en je hubbie om weer op te laden voor de standaard IVF pogingen. Ik blijf aan je denken... we horen / zien wel van je als jij er aan toe bent.... dikke knuf Karin
Ohh, Elmo wat ontzettend oneerlijk is dit. Neem je tijd meid en vol goede moed op naar feb. En dat je in 2007 ook eindelijk zo'n mooie banner mag gaan uitzoeken, jullie hebben het verdiend. Dikke knuff, Monique
Jee Elmo, Wat een rot bericht! Ik wil jou en je partner heel veel sterkte wensen om dit allemaal een plekje te geven en de kracht te vinden voor de volgende pogingen. Weet dat ik aan je denk! Liefs Maamaa
Lieve Elmo en meneer Elmo, Wat een ontzettend rot bericht. Woorden schieten op dit moment te kort, behalve dat ik jullie heel veel sterkte toewenst. Je weet ik denk aan jullie! Kus, Elvira
Waarom? Het is zo oneerlijk! Bah...ik wordt er verdrietig van! Ik wens jullie heel veel sterkte toe met het verwerken van het slechte nieuws. Ik hoop dat jullie sneller aan de beurt zijn dan februari. Dat is toch veel te lang!?! Nou meis een hele dikke knuffel! Huil maar ff lekker uit! Liefs bloemie