Gedver Elmo wat is dit oneerlijk. Ik had ook zo gehoopt voor jullie dat 5 december jullie dag zou worden. Neem je tijd, ik denk aan jullie Liefs
Potverdikke zeg, hier ook al slecht nieuws Ik vind het echt afschuwelijk dat jullie dit moeten doormaken. En alweer WACHTEN...grrr 2007 MOET jullie jaar worden. Ik hoop dat de standaard pogingen snel resultaat hebben! Hou je taai lieverd, je bent een kanjer! Dikke kus Elvira
Lieve Elmo, Weer een tegenvaller te verwerken. En het zag er allemaal zo goed uit. Zo zie je maar weer. Je kunt er niks van zeggen. Neem lekker de tijd met z'n tweetjes om te bekomen van deze laatste behandeling, zodat jullie er weer fris tegenaan kunnen in 2007. Het moet, moet gaan lukken. Ik denk aan jullie...... Liefs, Jaycey
Lieve Elmo wat een vreselijk...but nieuws voor jullie!! Ik hoop dat de standaard IVF/ICSI jullie meer geluk mogen brengen! Voor nu heel veel sterkte met wachten tot die tijd en een hele dikke knuffel...neem de tijd.
Bedankt lieve meiden! Jullie zijn stuk voor stuk kanjers! In huize Elmo is de rust weer aardig wedergekeerd. Manlief is vanvond thuis gebleven en we zitten eigenlijk een beetje bank te hangen. Wel hebben we spontaan twee kaarten voor Grease geboekt! Gaan we pas in juni heen....maar je moet wat he! We verliezen de hoop niet en denken echt dat we met de standaard behandeling meer kans maken. De eitjes worden wel bevrucht...maar niet altijd, zei doc. vanmorgen. Als we dus meer eitjes hebben is er dus een grotere kans dat er 1 bevrucht is. Daar hopen we dan maar op. De dag ben ik doorgekomen met een lekker warm bad...beetje msn'en met Viertje en Femke (bedankt meiden), heel veel strijk en andere huishoudelijke klusjes en een beetje niksen. Tranen vloeiden nauwelijks....alleen rondom het telefoontje. Het voelt of we het eigenlijk ook wel wisten....het is goed zo. In februari/maart zijn wij aan de beurt! Dikke kus voor jullie allemaal! Liefs, Elmo
Lieve Elmo De woorden die ik wil zeggen staan er allemaal al.. Jeetje ik vind het echt heel verdrietig en naar voor jullie en had het zo graag anders gezien. Doe rustig aan en ze zeggen inderdaad niet voor niets: Hoop doet leven! Uiteindelijk gaat het ook jullie lukken. Liefs Mirre
Fijn dat je het zo kunt zien...wilde straks wel zoiets opschrijven, maar kon me ook goed voorstellen dat je dan zou denken.,...ja, wat heb ik daar nu aan? En febr/maart zijn jullie zeker aan de beurt (misschien dat we dan wel gelijk op gaan...?) febr start en dan maart positest......Caruli zou het maar zo eens goed gependeld kunnen hebben hoor!!
Caruli gaat vast gelijk krijgen............ Ik vind jullie ontzettend sterk en ik denk ook dat je meer kans maakt als er meerdere eitjes groeien. Je kunt de komende maanden je broedtechniek dus goed oefenen, en dan weet ik zeker dat het allemaal goed gaat komen. Ik denk aan jullie!
Lieve Elmo, Wat is dit oneerlijk! Ik leef met jullie mee.. Een hele dikke warme knuffel speciaal voor jou Kus, An
Enorme bewondering voor je positieve kijk meis. Je bent een megasterk mens en je kracht wordt vast en zeker snel beloond! Dikke kus
Jeetje meid, wat een rot nieuws! Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe. Ik hoop dat 2007 jullie jaar wordt! Kus van Senna
word hier weer helemaal stil van. had het toch zo gewenst voor jullie. hoop idd ook dat het volgend jaar nu maar eens jullie jaar mag worden.... sterkte meid
Heb hier geen woorden voor Elmo. Vindt het zo kl*ote voor jullie had echt gehoopt dat het toch nog zou lukken deze keer. Ik hoop dat 2007 een heel mooi jaar wordt voor jullie! Sterkte meid dikke knuffel!
Hoi Elmo ik las net heel je verhaal en ik vind het echt heel erg voor jullie. Ik hoop en duim voor jullie dat snel de zon gaat schijnen voor jullie. Veel sterkte en liefs Jolie
Nou meis, wat ontzettend vervelend nieuws, maar nu gaan we zeker voor de volgende ronde! Even rust en dan kunnen jullie er weer tegenaan! Ik zag dat Caruli had gependeld voor maart 2007, wie weet krijgt ze gelijk! Succes verder!