Hey Elmo, Gaat het met jullie ook weer een beetje? Ik hoop dat jullie ook deze teleurstelling weer een plekje hebben kunnen geven. Voor jou is door Carulli maart gependeld en dat heeft ze ook voor mij gedaan. Dus wie weet! Spreek je snel. Liefs, Elvira
Elvira: Als we toch allebei in maart een posi test kunnen bemachtigen...dan ben ik echt super in de wolken zeg! Weten jullie al wanneer jullie de 3e poging gaan doen dan? Of is dat nog even niet zeker? Hier gaat het wel weer oke. Zoals jullie zien is de planning inmiddels gemaakt en komt de standaard IVF ICSI dichterbij. Het is wel spannend maar ik heb er nu alweer zin in! We hebben nog een aantal vragen voor het evaluatiegesprek maar omdat dat nog wel even duurt hebben we de tijd om dat op papier te zetten. 2007 wordt het jaar waarin onze toekomst ligt. Wat klinkt dat raar he. Maar in dat jaar zullen we weten of we als gezin verder gaan of met zijn tweetjes. Elmo
Jee heel spannend meis! Ik hoop dat de tijd tot feb. voorbij vliegt en dat jullie toekomst eruit ziet als een heel gezellig gezinnentje! Mijn duimen zullen voor je draaien! Zet 'm op!
jeetje Elmo.... jij eeuwige superoptimist! wat een nieuws weer.. ook ik leef met je mee Ik heb nog even een vraagje en misschien is hij al gesteld aan je maar : waarom, gaan jullie niet verder in eigen cyclus, ik begrijp het verschil niet zo? of worden er bij IVF meerdere eitjes geoogst? liefs Gigi
In eigen cyclus werk je met je eigen ei (meestal 1 dus) en bij standaard werk je met zoveel mogelijk. In eigen cyclus deden we IVF ICSI en nu bij standaard gaan we ook weer voor IVF ICSI. Duidelijk? Als je nog vragen hebt....mag! Elmo
Lieve Elmo, Heb láng niet alles gevolgd de afgelopen weken omdat ons ventje alweer een poos in het zh ligt. Maar ik begrijp uit je onderschrift dat ook de laatste poging niet heeft mogen lukken. Ik wéét dat je positief bént en blijft ingesteld! Maar ff goed uitdippen mag he! Ik geef je hierbij een giga/mega dikke knuffel.
He Lientje, Ligt je ventje NOG in het ziekenhuis meid? Nee toch! Wat vreselijk voor jullie. Ik hoopte dat je web-log zo rustig was omdat je het hartstikke druk had met knuffelen en bankhangen met je kleine wondertje. Dat valt even tegen. Hoe gaat het met hem, na omstandigheden? Trekken jullie het een beetje? Je mag hier rustig je verhaal doen meid, je blijft er een van de MMM! Heel veel liefs, Elmo