He meis, Is vandaag niet jou NOD-dag? Hoe is het met je? Heb het allemaal ff niet zo gevolgd maar ben heel benieuwd hoe het ervoor staat. Hoort misschien niet zo maar dacht dat iedereen wel nieuwsgierig zou zijn.... Hoor wel van je! Liefs Elmo
hahahaha liefies!! nou meiden, heb nogsteeds geen duiveltjes gezien!!! als morgen mn temp nog een beetje hoog is, gooi ik er mooi een testje tegenaan!! hihi maar ben bang dat ik morgen ochtend wakker wordt met die ellendelingen op bezoek....... lief dat jullie zo meeleven!! liefs elfje
Ik duim voor je meid, wat f*cking spannend zeg....krijg alweer helemaal dejavu's! Bah! Nou lieverd......zet hem op. Do's 1. benen kruisen 2. benen in de lucht 3. mega verwend worden door manlief 4. fingers crossed 5. heel veel geluk hebben Heel veel succes, ik hoop echt dat het nou eindelijk zo mag zijn. Liefs Elmo
oehh echt spanned!!! Ga morgenochtend gelijk kijken, hoop dat je mag testen!!!! heb je eigenlijk al kwaaltjes behalve spanning dikke knuff radna
ja, moeilijk te zeggen.... voel me beetje of ik bijna ongi ben eigenlijk.... ga er daarom ook maar vanuit dat dat zo is..... liefs elfje
Elfje 'k ga keihard vr je duimen !! HEb je nog wat hetelucht nodig vr morgen ?? Hier is't ie FFFFFFFFfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff fffffffffffffffffffffffffffff laat je wat horen ?
Oh Elfje, je weet dat ik voor je duim hé! Ik wens: geen voor Elfje morgen maar een dikke vette streep Liefs Kirby
lieve meiden, had vanochtend weer dezelfde temp......zeer constant dus.... geen te zien, dus ik heb er een testje tegenaangegooid..... maar helaas: NEGATIEF... ik denk dat mn wel doorbreken vandaag......, zit per slot van rekening al 15 dagen na mn ei!! vooralsnog nog geen tekenen..... liefs elfje
Die duivels komen nt hoor Elfje... ze mogen nt... ik blaas wel wat extra hcg naarje toe zodanig dat je weldra positief test !! Ffffffffffffffffffffffffffffffff !!!!
hoi elfje, wat van de negatieve test. maar zolang je temp hetzelfde is en geen bloed. blijf ik duimen en ik ga mee blazen ppppppppppppppppppppffffffffffffffffffffffffffffffffff pffffffffffffffffffffffffffffffffffff ppppppppppppppfffffffffffffffffffffffffffffffff
dank je sam!!! ik hoop gewoon dat die verekte wegblijven..... ik hou jullie op de hoogte.. liefs elfje
ohhhh Elfje, nog steeds spannend dus, balen van die negatest ik duim en blaas ook hard mee hoor!!!!!! we sturen ze gewoon weg!! PPPPPPPPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF...............................ZO EN NU OVERMORGEN EEN MOOIE PLUS OP JE TEST dikke knuf radna
Ben heeeeleeemaaal akkoord met Radna! We sturen ze gewoon weg en overmorgen een dikke vette plus op de test Duim voor je Liefs Kirby