Elmo'tje dan eindelijk met vakantie!!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Elmo, 12 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad! Nu kan je er vast weer even tegen.

2. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Nog even lekker nagenieten en dan weer volop met frisse moed er tegenaan ! Welcome back !

3. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hallo,

Ook erg, wilde je een fijne vakantie wensen, maar je bent gewoon al terug. Oeps.... Maar ja fijn dat je een fijne vakantie hebt gehad. Hoe is het met de pup? Wat voor pup hebben jullie? Veel plezier ermee, maar dat zal wel goedkomen.

Liefs Jenny

4. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

he meid,
    fijn dat je weer terug ebnt en dat je het zo heerlijk hebt gehad,

liefs sam

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hallo meiden,
    Nou, helemaal weer op orde thuis!
    Alles is weer als vanouds (na zo'n wereldreis is dat toch weer lekker he ;))
    We hebben gelukkig schitterend weer gehad en zelfs nog op het strand gelegen! Lang leven de waddeneilanden!!
    Met Guusje gaat het super (zie foto's in mijn album) ik vind die foto's al griezelig, straks is er iemand die me herkend. Is niet zo'n ramp hoor als ik dan maar zou weten wie de ander is ;)
    Maargoed, gaat dus super hier!

We hebben onwijs veel zin (hoe raar het ook klinkt) in de 4e ronde.
    We zijn er echt helemaal klaar voor. We hebben genoten, gelachen en gedronken en kunnen er weer helemaal tegenaan.
    Nou maar hopen dat het meteen de laatste keer zal zijn.....iedereen om mijn heen is zwanger. Meestal lijkt het alleen zo maar dit keer is het ook echt zo. Bij 7 personen overdrijf ik niet....doet zeer. Het is niet anders.

Tot zover de update van Elmo!

6. Sonnetje

Sonnetje Bekend lid

5 dec 2005
    528
    0
    0
    Verzorgende IG
    Wagenborgen
    Kan me goed voorstellen dat dat zeer doet. Bij ons zijn er een stuk of 5 zwanger.

Ben blij dat je een leuke week hebt gehad en dat jullie er vol goede moet weer tegen aan gaan.

Knuffel Sonja

7. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Hoi Elmo!
    Hoe is het nou? Ik ben 'er even tussenuit' geweest. (lees: ziekenhuisopname)
    Vertel vertel meid...........
    Ik heb een rea achtergelaten in je foto-album.

Deel Deze Pagina