Meiden Ik heb de volgende eenheden pregnyl gespoten: 21-10 10.000 23-10 5.000 25-10 5.000 27-10 5.000 Ik vanaf 23-10 testjes gedaan en die waren telkens knal positief. Maar nu sinds gisteren (2 dagen na laatste pregnyl) lopen ze ineens hard af. Ik weet dat er gemiddeld 9 dagen voor staan alvorens 5000 geheel uit je lichaam is, maar is mijn afbraak niet absurd snel? Op deze fot zijn is de bovenste van 28-10, daarna 2 van de 29e (ochtend en middag) en de onderste 2 van vandaag (2e plasje ochtend half uur na de eerste plas... en test van vanmiddag). Jullie mening? View attachment 426097
Heb je geen 1500 IE gespoten in plaats van 5000 IE? Het is namelijk niet standaard om 5000 IE om de dag te spuiten, als aanvulling op je progesteron. Daarvoor wordt over het algemeen 1500 IE gebruikt. Ik kreeg aanvullend 1500 IE Pregnyl op dag 5, 7 en 9 na de eisprong/punctie, plus 10.000 IE om de eisprong op te wekken. Ik mocht twee weken na de eisprong testen. Dus de laatste dosis Pregnyl was binnen vier dagen uit mijn lichaam.
Nee ik heb echt 5000 gespoten. Dat is het "beleid" van het ziekenhuis hier (had gevraagd waarom 5000 en geen 1500 wat je vaak leest). Ik spoot dus 10.000 2 dagen voor de punctie op de avond vd punctie 5000 2 dagen na punctie 5000 4 dagen na punctie 5000 Ik gebruik overigens geen utro bolletjes hoor
@Nepthys: dat vraagt ze helemaal niet! Back ontopic: Ik heb het ook gehad dus het komt voor! Heb bij mijn laatste zwangerschap dagelijks HCG bij gespoten (was een test van mijn dokter om te kijken of ik daardoor zwanger bleef). Nou, met hele sommen en halfwaardetijden had ik op een gegeven moment iets van 9500 eenheden in mijn lijf. Dus ik bloedprikken op HCG 1 dag later: HCG waarde 127 Dat was technisch onmogelijk zijn mijn gyn... Maar het gebeurde echt. Je lijf kan dus bewust de HCG versneld afbreken om wat voor reden dan ook.
Tnx BB. De test van vanmiddag is weer donkerder dan die van gisteren. Dus hopelijk betekent dat nieuwe aanmaak van hcg Hier de testjes onder elkaar (action, uit de huls gehaald). View attachment 426276
maar doe je de testen wel steeds op hetzelfde tijdstip? Want denk da het wel uitmaakt of je ochtend of middagurine pakt?? Ik hoop in ieder geval dat je over 2 weken ook weer een knaltest in handen hebt daar doen we het uiteindelijk allemaal voor he. Succes met wachten.
Ja je zijn op hetzelfde tijdstip gedaan. en ik hoop toch echt dat ik geen 2 weken hoef te wachten op een echte posi test aangezien as. donderdag mijn nod is
licht het trouwens aan mij of loopt hij weer op? geen idee hoor of dat al kan zo snel. maar ik zie het wel iig!
ow sorry haha, in dat geval hoop ik dat je over 5 dgn een positieve test in handen heb, of als ze nu op gaan lopen dan is het meteen al duidelijk. Succes meid hou ons op de hoogte.
Welke vinden jullie duidelijker? Beide gedaan met middag urine (gisteren en vandaag). View attachment 426602 View attachment 426603
moeilijk te zeggen door het licht. laat er beter 2 dagen tussen. elke dag is te weinig om echt verschil te zien
De eerste post was de bovenste van vandaag en bij de nwe foto (samen) is de onderste van vandaag. jullie zien dus dat die vandaag toch iets duidelijker is dan die van gisteren. Op een gegeven moment ga je gewoon echt twijfelen.