Hoi, Zie het nieuws over de lerarenbeurs. Iemand hier ook een lerarenbeurs aangeveaagd? Ik heb het geluk dat dit voor mij de 2e keer is dus kreeg de beurs wel toegewezen. Maar het had uiterlijk gisteren gestort moeten zijn en het is er nog niet...? Volgende week moet het collegegeld (ruim 2000 euro) betaald worden...
Kan maandag pas weer... Kan het gelukkig ook wel zelf voorschieten maar ben bang dat het ergens mis is gegaan
Ik ga hem volgend schooljaar aanvragen (en hopelijk meer geluk hebben dan). Kun je alle papieren al voor 1 april invullen?
Welke opleiding willen jullie gaan doen? Ik ga voor de master onderwijs en technologie. Helemaal nieuw.
Leuk! Veel succes! Lerarenbeurs aangevraagd? Hoe ga je het combineren met werk/gezin? Ik heb 10 jaar geleden pabo gedaan en werkzaam in het PO, twee jaar geleden begonnen met pedagogische wetenschappen. Dat is nu afgerond en over een paar weken begint mn master orthopedagogiek.
Met volgend schooljaar bedoelde ik 21-22. Hij start in januari in Utrecht, misschien lukt dat als het vanuit techniekgelden bekostigd kan worden. De master is in de avond