Ik zie een gekleurd kindje in je banner.. dan vind ik de namen veel beter passen dan bij een melkwit kindje . Ik vind Jeremiah de mooiere naam maar ik vind wel dat dit thuis hoort in een uitgeesproken elovig gezin
voor zover ik weet wordt het wel een donker kindje en is het gezin wel gelovig. Nu ik erover nadenk, volgens mij hebben de andere kindjes ook een bijbelse naam. Dus wat dat betreft zat je goed.
Sorry maar hoe moet ik dit zien? Iemand die je kent vraagt wat de meiden van zp het mooist vinden? Who cares als je zelf niet meeschrijft? Maar dat terzijde; Jeremiah
het is iig een manier om anoniem wat meningen van anderen te peilen. Maakt het dan wat uit of iemand lid is of niet? Waar moet je zoiets vragen als je nog niet aan anderen de eventuele naam wil prijsgeven? Maar goed dat terzijde. Ik zie dat de meesten voor Jeremiah gaan. Blijkbaar ligt die naam toch makkelijker.
Jeremiah vind ik het leukste! Bij Malcolm, moet ik gelijk denken aan dat irritante kereltje van Malcolm in the Middle