We zijn op zoek naar een naam voor zowel een jongen als een meisje. Het liefst een naam die niet veel voorkomt en goed past bij de naam N.ora-L.ynn ( volledige roepnaam) Tot nu toe staat op mijn lijstje Meisje: Adalina/adaline Jaylee Jongen: Noan Ilian Finn
Lilly Rose past er mooi bij, jongens namen ben ik zelf ook compleet inspiratieloos. Iemand die ik ken heeft haar zoontje M.anoa genoemd, dat vind ik ook wel mooi.
Madelyn Madee Joya Leah Kayla Jeleesa Gaya Everly Ensley Ilja Felan Ferris Yael Jenoah Thiago Fabrice Elias
Adelaine Elaine Madelyn/Madelein Annelisa Emilia Catalina Dolores Megan Eloïse Felicia Kira/Kyra/Kiara Kim(berley) Indy Lacey Addison Hailey Amanda Sadie Ashlee Kassandra Violet/Viola Riley Kian/Kyan/Kylan Liam Nilo Mias Flint Finlay Kieran Donovan Dorian Dean Boyan Boyd Dani Evan Elijah Josh(ua) Mika Timo Iven Tren Wes Vin Roan Bodi/Bodhi Skye Deon/Dion Devon Cas Tobi(n) Aiden Alec Odin
Annabella Jasmine Emily Mackenzie Joyce Lily-Rose Noa Vienna Maybritt/May-Britt/Mae-Britt Carter Liam Bobby
Ik zou niet snel voor Adalina(e) gaan als je al een dochter hebt die Nora-Lynn heet. De klanken van het laatste gedeelte van de namen vind ik teveel op elkaar lijken. Jongens namen vind ik leuk, al vind ik Nolan leuker dan Noan. Meiden namen zijn niet mijn smaak, dus ik kan niet goed in die richting iets bedenken.