Bedankje verjaardag

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Nicolet86, 8 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicolet86

Nicolet86 Lid

18 jul 2016
    15
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo,

Tot op heden meestal wel verjaardagsbedankje gedaan.
    Zo een keer een bellenbaas en een keer een boekje.
    Maar twijfel dit jaar, kindje word 3, deels vind ik het over de top.
    Wat doen jullie wel of niet wat geven.
    Zo ja wat geven jullie dan en twv hoeveel.

2. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.905
    3.933
    113
    Je bedoelt dat je de gasten die op de verjaardag van je kind komen een cadeautje meegeeft naar huis?

Ik weet dat het veel gebeurt maar persoonlijk vind ik het zwaar overdreven. Gasten geven een cadeautje aan de jarige, de jarige geeft een feestje en zorgt voor lekkere dingen. Verder gaat het om de gezelligheid. Waat houdt het anders op?
    Net als dat kinderen op kinderfeestjes altijd nr huis moeten gaan met een zakje snoep, bijmons was dat vroeger ook gewoonte, maar ik vind het eigenlijk heel raar. Je hebt toch al een feestje 'gekregen?'

Dus mijn mening; nee niet nodig.

3. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Ik doe voor kinderen vaak wel iets (anders krijgt dl als enige cadeautjes) maar dat krijgen ze dus niet achteraf maar gewoon tijdens het feestje. Als je iets mee wilt geven zou ik zoeken naar iets persoonlijks, meer symbolisch. Iets laten knutselen wat ze mee kunnen nemen ofzo.

4. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Niks.
    Soms een van de ballonnen die ophangen.
    Ze krijgen tijdens de verjaardag al genoeg.

Iets meegeven is hier ook helemaal niet een gewoonte trouwens.

5. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Nog nooit gedaan en in mij omgeving doet ook niemand dat. Alleen na een kinderfeestje zeg maar (partijtje)

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja doe ik altijd...een zakje mee naar huis.

Ik had de vorige keer een glow in the dark ding bij de Action gedaan. Een masker voor de meiden en voor de jongens een spiderman stick.

Helemaal leuk. ( wel extra halen want sommigen doen het natuurlijk niet omdat ze in de winkel al geknakt zijn)

7. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Als het op de verjaardag zelf is zou ik het niet doen maar op een echt verjaardagspartijtje dan wel.
    Was hier vorig jaar op een verjaardag van een kindje dat 1 werdt en wij kregen ook een zakje mee stond daar best wel van te kijken :(

8. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.314
    10.281
    113
    Wij doen het wel, een zakje koekjes, of rozijntjes met mini klei.wij krijgen ook maar 4 kindjes over de vloer dus vinden wij dat gezellig. 1 vriendin moet ook al 100 km rijden.

Weet niet hoe lang we dit doen maar zo lang het leuk is doen we dat.

9. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Ik doe het ook gewoon hoor! ik vind het ook leuk om een kleinigheidje mee te geven aan de kids en het hoeft niet zo veel te kosten!

10. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Wij doen dit ook niet bij 't grotemensenfeest.

De kinderen krijgen , wanneer ze dit willen/ zelf om vragen of er mee gespeeld hebben wel een ballon mee naar huis.

Leeftijdsverschil bij velen is te groot om voor ieder hetzelfde te kopen/geven. Tevens vind ik een zak snoep nergens voor nodig omdat ze dit al een heel feest lang hebben kunnen eten/krijgen.

11. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Mijn zoon vond het zo geweldig om te trakteren dat hij op z'n verjaardag met familie ook graag wou trakteren. We deden een zakje (action) met daarin een zakje koekje (finding dora) en een badeendje (action, 8 voor €1,99)

12. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Hier elke verjawrdag een de kindjes die er waren wat meegegeven
    Vkinder: zakje, knijpers
    Knijpers samen geverfd en oogjes op geplakt. Ene helft zakje met manna gevuld en andere met klein kadootjes

Luchtballon: kleine papieren bakjes ( action) sate prikkers en ballonnentjes.
    Klien kadootje ( uitdeelkadootjes vd action handje klap, sleutelhwnger kubus )er in en wat lekkers.

Ballucca heeft leuke kadootjes die vanaf 5 ct gaan ook leuk!

13. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Hema heeft leuke uitdeelboekjes! Hier is het wel gebruikelijk om iets mee te geven. Varieert van een ballon tot een compleet gevuld zakje. We kregen ook eens een muisje mee, gemaakt van eierkoek, mijn dochter vond het prachtig!

Deel Deze Pagina