Ik moest ook wel aan Frozen denken, maar meer van oh ja een personage heet zo. Ik vind het een hele mooie naam, dus zeker doen! En ik vind het 't mooist als Elsa. Lijkt mij zelf ook iets internationaler.
Ik denk dat het een beetje care en planes word maar dan voor meisjes hihi Als ik naar mijn dochter kijk die is al maanden frozen gek en heeft tot de barbies aan toe hihi. En ze kan nu al niet wachten tot deel 2 nog 4 maandjes
Mooie naam. Ik heb alleen van Frozen gehoord door dit forum. Anders had ik het niet gekend. (Dochter nog niet op school, op kdv niet over gehad).
Ik zou niet aan Frozen denken, maar ik heb de film ook maar 1 keer gezien en zit nog niet 'in de kindjes'
Als ons zoontje een meisje was geweest was het Elza geworden, ik vind de naam dus prachtig! Hier bewust met een z, omdat een s nogal slis gevoelig is (en ik ook slisgevoelig ben 😋.
ik vind Elsa een erg mooie naam. ik dacht niet meteen aan de film frozen terwijl ik deze wel heb gezien.
ik dacht ook aan de film Frozen, maar het is ook de lievelingsfilm van mijn nichtje. En zij noemt mijn babies al liefkozend: Anna & Elsa hihi ik vind het ook wel een leuke naam overigens
Ik moet idd ook aan Frozen denken maar het is wel een leuke naam! Met een andere naam kunnen mensen ook weer een associatie maken dus als het een leuke naam vindt gewoon doen
Ontzettend bedankt voor al jullie reacties! We hebben gisteren de knoop doorgehakt, we gaan haar gewoon Elsa (met een S) noemen!