Dan denk je de naam te hebben.. Gaat me vriend weer twijfelen.. We hadden Seth en Kai.. Seth vond ie ineens toch raar klinken als het uitspreekt en Kai vind ik zo ja saai overkomen. Nu kwam ie met Jace.. Vind ik opzich wel leuk maar je schrijft het zo saai.. Pffff ik weet het niet meer hoor! Hebben jullie nog inspiratie? Mag alle richtingen opgaan want weet niet meer waar ik zoeken moet hoor.
Ik vind kai echt leuk! Jace vind ik veel saaier ( modenaam door teenmom) M.ikai misschien nog een optie
Seth vind ik heel leuk. Lekker stoer ook. Bij Kai heb ik eerder moeite met de uitspraak (kaj of kaaj). Kai is wel een stoere naam voor een lief mannetje. Jace is helemaal niet mijn smaak.
Seth vind ik het leukste van die 3! Jace ken ik eigenlijk niet als naam. Het klinkt een beetje als Chase, die naam heb ik wel eens gehoord. Verder heb ik niet echt suggesties want mijn smaak is heel anders..maar misschien is Chad een optie? Gelukkig hebben jullie nog wel even om DE naam te vinden! succes
Jullie hebben super leuke namen! Kai, heeft een hele mooie betekenis! Kai \kai\ as a boy's name (also used as girl's name Kai), is pronounced kye. It is of Welsh, Scandinavian and Greek origin, and the meaning of Kai is "keeper of the keys; earth". Variant of Kay. Also possibly (South African) "beautiful". Kai is also a Hawaiian name meaning "the sea". Seth, Super leuke naam, maar ik denk dat de uitspraak in het Nederlands het nogal eens kan verbasteren. ''Seth'' gaat zet worden hier net of ze de hele tijd de letter ''Z' aan het roepen zijn. Ik had het met de meisjes naam Piper... Leuk in Engeland of America maar hier in Nederland is het toch een No'No. Jace, is echt een mode naam. Ik vind het een super leuke naam maar na 1 aflevring van Teen mom waar Janell even hard drugs gebruikt met haar zoontje op de achtergrond was ik er klaar mee. Uhm, Leuk alternatief is misschien Jaxon en dan afkorten naar Jax? Heb gewoon een lijstje met je top 5 namen klaar liggen en wanneer je de kleine in je arme hebt dan zie je gelijk welke naam het beste bij hem past. Ik had bij de eerste ook hele maanden lopen stressen en namen site's uitgezocht. En toen ik haar voor het eerst vast hield wist ik gelijk de naam voor haar. En het was nou net die naam waar ik 8 maanden lang over heen heb gelezen! Rustig aan het komt echt wel goed!
Ik vind Seth of Kai heel leuk. Bij Jace moet ik denken aan 'sjees' afkorting van vloekwoord. Wat je wel roept als iets niet lukt...
Volgens mij hoeft TO geen meningen over de namen maar wil ze nieuwe suggesties als haar vriend Seth of Kai niet meer wil is t namelijk ook niet belangrijk wat er hier van gevonden word. Seth, Kai en Jace zijn kort maar krachtig dus wat suggesties: Lars Tuur Jack Sam Max Vince Raf Wout Quin Dex Nimm Fos Of wat langer maar stoerder: Kyan Jason Parker Travis Duncan Jullie komen er vast uit!
Ik vidn Jace een hoog brrrr-gehalte hebben. Sjees... Kai vind ik leuker als je Kaj schrijft. Seth vind ik het leukst. Misschien is Sepp of Zedd nog iets?
Bedankt allemaal voor jullie reacties! Gelukkig hebben we idd de tijd nog! Maar het is fijn om toch al een naam te hebben haha. De genoemde namen Kyan en Parker vind ik ook leuk! Zal die is voorleggen vanavond Verder vond ik Shane, Vince,Dylan en luke ook heel leuk. Maar mijn vriend vond die weer niks. Hij is meer van de korte namen, en voor mij mogen ze ook wel weer net iets langer zijn. Nog meer suggesties zijn altijd welkom!
Seth! Jace vind ik wat ordinair en kai heel sullig. Vandaar mijn keuze voor Seth. Lekkere korte en krachtige naam. Meen naam die bij een volwassen vent past (dat vind ik bij de andere 2 minder).