onverklaarbare bloedingen en immuun voor hormonen. Help!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nikkie80, 30 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikkie80

    Nikkie80 Fanatiek lid

    9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Vandaag een FM gehad. Het schiet echt voor geen meter op. Ik word hier zo moedeloos van! Nu kunnen we eindelijk voor IUI gaan willen de k*tfollikels niet groeien! Aan de linkerkant is er niks doorgegroeid en rechts eentje iets groter als de rest, maar ook niet echt noemenswaardig!

    En daarbij, ze kunnen mijn bloeding niet verklaren! Heb ongeveer 1 week bloedingen gehad, die eruit zag als een ongi! Maar dan moet ik op CD 6 mijn eisprong hebben gehad.....en dat kan bijna niet. Al helemaal niet bij mijn lichaam! Raar he?
    Iemand ooit meegemaakt?

    Ook heb ik aangekaart om misschien andere hormonen te spuiten. Ik spuit nu Menopur. We hebben vorige ronde al opgehoogd, maar niks lijkt aan te slaan......Ze zegt dat andere medicijnen/hormonen allemaal dezelfde werking hebben. Is dat zo?
    Het lijkt wel of elke keer mijn lichaam daar immuun voor word. De eerste keer gebruik van een nieuw hormoon, reageer ik heel goed op. Die volgende ronde, dus tweede keer gebruik van dat hormoon, lijkt niet aan te slaan. Elke keer opnieuw!
    Heeft iemand dat ook gehad??
     
  2. ik weet niet of elk hormoon dezelfde werking heeft..
    ik gebruikte voor IUI Menopur. en voor icsi Gonal F.
     
  3. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Tjah, lastig zeg.
    Het lijkt me het uitproberen waard...andere meds. proberen.
    Ik hoop dat ze iets vinden waar je wel goed op reageert!
    Ik heb hier geen ervaring mee.... broed juist soms TE goed.

    Succes!

    Elmo
     
  4. Nikkie80

    Nikkie80 Fanatiek lid

    9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey meiden, thankx voor jullie reacties.
    Zijn er nog andere meiden die hier ervaring mee hebben of ooit van hebben horen zeggen?

    Liefs Nikkie
     

Deel Deze Pagina