Elvira heel veel succes vandaag met de punctie....dat wordt vast een superoogst....lekker rustig aan doen verder vanmiddag, he?! Knuffel, Eva.
Hey Meiden, Bedankt alvast. Ik zit te stuiteren hier. Ik durf niet! Wat erg he? Maar ja zal er toch doorheen moeten. Wellicht heeft het ook met diaree te maken, dat heb ik sinds gister. Waarschijlijk door de antibiotica en zenuwen enzo. Zit ik al in gedachten bij, lig ik op die stoel begin ik straks te lekken. Tja, waar je al niet mee bezig kan zijn. Heb dankzij de diazepam erg lekker geslapen. Een uur voor de punctie nog 2 tabletjes en 2 zetpillen. Ben benieuwd. Hoop dat ik dit keer niet zo van de wereld ben, door die diazepam. Ik kan niet wachten tot het half 11 is, en we de deur uit gaan. Tot vanmiddag! Liefs, Elvira
Nog heel even meid....succes! Maak je geen zorgen over die darmen meid, weet zeker dat het goedkomt! Ik had ook voor eigenlijk elk bezoek krampen en diarree....puur stress. Hey, we hebben niet gezegd dat het een makkie is
@ Elvira....meid nog ff! Je bent er bijna! We duimen met zijn allen voor je! Weet zeker dat het goed gaat komen! Liefs en een dikke knuf Marjo
he viertje, Je leest het pas als je terug bent maar wilde zeggen dat we met zijn alle aan je/jullie denken! Duimpjes draaien op een goede punctie! En voor straks lekker uitrusten! Dikke kus Nina
En, en, en, en? Ben zo benieuwd! Heb heel de tijd aan je gedacht en geduimd voor supermooie eitjes! Hopelijk is het allemaal meegevallen, zonder 'vervelende lekkages...' Hoop je snel te lezen, Kus Lenneke
Ja dat klopt maar het is aan Viertje zelf om dat hier te plaatsen............. Vind niet leuk als ik dat doe.......... Ze ligt nu lekker in bedje te slapen dus nog ffies geduld op haar nieuws.... Liefs Hannah