Ha ha ha........... Die Elmo, die mist nogal wat smsen............ Maar inderdaad, nog ff mondje dicht :-# :-#
VIERRRRRR...waar zit je? Laat Ap je die laptop even aangeven en hup, inloggen :-D *ben ik erg he, heb volgens mij een huwelijk met dit forum*
Ben op mijn werk maar ik hou het forum online en spiek af en toe even of er al nieuws is Groetjes Erna
Ja ja, daar ben ik al. Viertje d'r punctie was verlaat, door jawel FILE. Gelukkig was ik niet de enige, dus het liep een beetje uit. Ook terugweg weer File, dus vandaar nu late berichtje. Maar goed, hier het nieuws waarop jullie hebben gewacht. 21 follies aangeprik. 15 van perfecte kwaliteit, de rest was nog niet helemaal oke. Ook is er per ongeluk een cyste aangeprikt, dus die is ook weer weg nu. 15 follies doen dus mee voor de bevruchting! Ik (wij) zijn zo blij met dit reslultaat. Punctie zelf viel wel mee, alleen links was best gevoelig, maar we hebben hem helemaal goed doorstaan. Geen een keer auw geroepen, gewoon netjes in en uit geademd. Artsen waren supertrots op ons. Geen napijn nu, maar wie weet komt dat nog. Lig nu lekker in bed met laptoppie. Bedankt voor jullie steun, nu krijgen we vrijdag telefoon over bevruchting en terugplaasting. Hele dikke kus, Vier
Nou vrijdag wordt een super dag meid! Wat goed zeg, helemaal niet gepiept! Keurig adem blijven halen....oh, modelpatient! Kan me voorstellen dat jullie supertje trots zijn zeg! Dit is toch een mega score! Het lijkt een beetje op onze laatste behandeling...ik hoop dat het een super goed teken is meis. Dat jullie beebje eindelijk onderweg is. Hele dikke zoen!
Wauw! Gefeliciteerd Viertje! Superscore zeg! Ben echt superblij voor jullie! Nu duimen voor vrijdag, ik ben reeds begonnen! Laat je lekker verwennen vandaag!
Goed nieuws vier fijn om te lezen. Gelukkig heb je het goed doorstaan.. Heb je weer in de auto naar iedereen gezwaaid..? Hoop op hele mooie bevruchtingen.... Lekker uitrusten nu meid... LIEK
Klinkt helemaal goed Elvira Nu lekker uitrusten voor de terugplaatsing en intussen duimen we voor je Sterkte meid, het ziet er allemaal heel positief uit Groetjes Erna
mooi hoor meid! Kan me voorstellen dat jullie trots zijn op het resultaat! Echt heel goed! Lekker goed uitrusten en op naar vrijdag! dikke kus weer! liefs nina
Wauw (ik geloof dat ik de laatste tijd nergens anders mee open hier op je topic....maarja....het is ook echt allemaal WAUW!). Meid wat heb je het goed gedaan.....het is zo gewoon in- en uitademen, maar soms kost dat veel moeite. Maar je hebt de punctie dus goed doorstaan. En zeker 15 goede eitjes! Dat is helemaal mooi nieuws (krijg hier ook een deja-vu). Op naar het verlossende telefoontje vrijdag en een goede tp. Enne.....we zien je straks wel op het walvissentopic....(dat kan niet missen) Groetjes, Eva.
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wat superdepuper meissss wat een super resultaat en het ook nog zo goed doorstaan. rust maar lekker uit meid, en ik duim verder!
Oh wat goed!! Ben superblij voor jullie..en nu spannend hoor wachten op de vrijdag...ik duim mee met de anderen!!! Liefs Nollie
Wauw Vier wat een superscore joh! Op naar vrijdag meid! Ik krijg trouwens deze keer met de punctie ook diazepam, omdat het de vorige keer echt onwijs pijn deed vergeleken met de 1e keer. Dus hopelijk ben ik straks net zo'n modelpatient als jij!