pff Elvira, twee emmies in je buik! Veel geluk en nu maar weer verder broeden. Toch balen dat griepje van je man..... Ik blijf je volgen....
Elvira meid je hebt 2 prachtige emmy's in je buik!! Helemaal super hoor. Ook hier ga ik heel hard duimen....over 16 dagen zo ongeveer testen? Nu een mega spannende tijd, maar ik hoop dat jullie harde werken nu beloond gaat worden! Succes, Eva.
Super gefeliciteerd meid! Toch maar 2 gedaan...hihihihi Gelijk heb je ook...weggooien zou ik ook niet over mijn hard kunnen verkrijgen hoor! Heel veel succes in de wachtweken meid! Liefs Elmo
Twee top-emmies.....! Meid, de komende twee weken worden spannend, maar je ziet hoeveel support je achter je hebt staan...we duimen voor je! Liefs Nollie
Juist Elmo, Ik werd gewoon naar van het idee dat de 6 cellige emmy vernietigd zou worden. Voor sommige is het een eitje en een zaadje, voor mij (ons) is het heel bijzonder! Ik heb zowieso positieve verhalen gehoord over dames die een 4 cellige terugkregen en die gewoon zwanger werden. Dus als een 6 cellige niet goed zou zijn of een 8 cellige, plaatsen ze ook niet terug.. 6 en 8 cellig, ik vind het geweldig. Time will tell. Het enige wat we nu niet op het forum plaatsen is de testdatum. Dit komt ook omdat we erachter zijn, dat iemand in onze omgeving meeleest, en aardig van roddellen houd! Dikke kus, Vier
Wauw Vier wat super joh! Deze 2 blijven lekker warm bij je binnen zitten hoor en over 2 weken een hele mooie positieve test!
Viertje, heel veel succes, ik duim voor je dat deze 2 mooie embtyo-tjes zich heel mooi gaan innestelen! Liefs Roca
Elvira, even iets heel anders! Ik zit net in je album kijken. Is dat een Franse bull die jullie hebben? Die is echt om op te vreten Sorry, ik zal niet meer zover van het topic wegdwalen Groetjes Erna
Hey Erna, Geeft niks hoor, in mijn topic mag je ook off topic. Klopt inderdaad, de hond in mijn album is onze franse bull Stitch. In jou album staat er een mops hondje. Is tie van jullie? Mooie trouwfoto's ook. X
Wij willen graag een mopshondje dus ik heb maar vast een mooi fotootje geplaatst van onze lievelingshond. Mijn man zegt steeds: Als jij zwanger bent gaan we een mopshond halen Er staat ons dus nog een aardige gezinsuitbreiding te wachten als onze 1e i.v.f. poging lukt ha..ha Groetjes Erna
hi vier, heb je net al ff pb ook gedaan , maar hier gaan de duimen ook weer op... PFf kinderachtig dat er iemand mee leest zeg. Ok dat is dan nog te overzien, maar het overroddelen is dan wel erg onder de maat. LIEK
yeeees toch mooi 2 stuks! had het ook absoluut niet gekunt, weggooien van die andere! Jammer van de rest,maar niets aan te doen, zo moet je het maar bekijken. Nu ga ik duimen voor de komende 2/2,5 week. liefs Natas
Hey Elvira,........ Super man 2 embryootjes in je buik........ Ik heb me suf geduimd.......... En ik blijf door duimen totdat jij een posi test in handen hebt.... Een heel fijn weekend. X Minou
haha die ernie met d'r vooruitziende blik! Elvira, ik ben keihard voor je aan het duimen hoor. dikke x
Hoi @Elvira, Hoe voelt dat nu vandaag? Lijkt me zo'n raar idee als er zomaar 2 embryootjes zijn teruggeplaatst. Wat wordt je eigenlijk aangeraden na de terugplaatsing? Ga heel erg voor je dat ze met z'n 2-en een lekker plekje gaan uitzoeken Groetjes Erna en een gezellig weekend gewenst
Lieffie, Heb je al uitvoerig gesproken maar kan toch ook niet achter blijven in je eigen topic hoor.......... Je hebt 2 mooie schatkistjes aan boord........Ook ik ga heel hard duimen maar het komt goed hoor........ Ons wurmpje wijst ze de weg.... Liefs Hannah
Hoi Meiden, Hier weer een berichtje van mij. Alles gaat goed hier, en de buikpijn en pijn bij het plassen is gelukkig weg. Was een kleine nasleep van de punctie. Vandaag ingepakt op werk, volgende week zaterdag gaan we open in nieuwe pand. Ik doe alles inpakken, maar sjouwen natuurlijk niet! Wordt een druk weekje aankomende week, dus zo gaan de wachtdagen heerlijk snel. Ben wel angstig hoor, maar dat hebben we allemaal wel denk ik. Ik hoop zo dat het raak is, en op de goede plaats zal nestellen. Mannetje was een beetje sippig gisteravond, hoe het nou kon dat er 2 goede bevruchtingen waren. Heb echt moeten kletsen als brugman om dat schuldgevoel weg te krijgen. Ze waren allemaal bevrucht, alleen 13 niet goed genoeg.... en 2 wel. Dus eindconclusie is dat we megablij zijn met de 2 emmies, die ik in mijn buikkie heb. Ap praat tegen ze, de hele dag door. Hij belde zelfs op vandaag, dat hij onderweg kwam om een zelfgemaakte fruitsalade te brengen. Niet alleen voor mij maar ook voor de rest op de zaak. Erg lief! Daarnet heeft Ap heerlijke burritos gemaakt, met veel verse groenten. Dus was wel een latertje vandaag. Ga zo lekker uitbuiken op de bank, en een beetje bijtijds naar het bedje. Heb het nodig geloof ik. Voor jullie allemaal een hele dikke kus. Jullie zijn echt toppertjes. X Elvira
jij bent een toppertje mop! Lief dat Ap je zo verwent. Het is ook wel superspannend allemaal. Waarschijnlijk lig je nu heerlijk in je bedje en droom je van mooie zwangerschapstesten en beebjes... Kus