he viertje, Goed om te lezen dat het weer zo goed met je gaat! Trek je de spanning nog wel! Ik las dat je een hele lieve man hebt die je super verzorgd! Fijn hoor! Ik hoop dat die van mij dadelijk een beetje op die van jouw lijkt! hihihihi xx Nina
Lieffie hang in there! Ik weet zeker dat de dosis geluk nu aan jullie voordeur komt! Enne laat iedereen maar ff lekker de boom in gaan, alleen jij appie en de emmies zijn het belangrijkste hoor! Liefs!
Hee, dat is leuk, vlak na mij! Gaan we bijna gelijk op! Ik heb gelukkig niet zo'n problemen met prikken (ben zelf ook bloeddonor geweest) maar jaa..bij jezelf is dan toch weer wat anders. Ik breng verslag uit en dan hoor ik later hoe het bij jou is gegaan. Sterkte Groetjes Erna
Zo de eerste dagen met je emmies zitten erop. Tijd gaat snel he. Voor je het weet is het weer vrijdag en is het een weekje verder. LIEK
Echt hoor Elmo, die zure matten zijn goddelijk! En ik moet eerlijk bekennen dat ik ze normaal helemaal niks vind. Maar zure matten en bekkentrekkers, zoals we zeggen, zijn welkom. Lieke Lieffie, Hoest met jou? Tnx voor je berichtje. X
Hoi Elvira, hoe gaat het nou? Ik heb de prikinstructie achter de rug vanochtend!. Stond er zelf van te kijken met wat voor een gemak ik zelf de spuit heb gezet! Zondag begin ik met de medicijnen en ben blij dat mijn 1e i.v.f. poging is begonnen. Groetjes Erna
He Ernie, met wat moet je prikken als je daar komt om het te leren! Mijn poging begint waarschijnlijk bij mijn volgende ongi? Ik ben helaas 3 dagen voor intake ongi geworden en volgens mij moet je echt precies dag 1 beginnen toch? Weet iemand dit? xx Nina
Als je boven aan de wachtlijst voor i.v.f. staat en ik neem nu even aan dat dat bij jou zo is dan: Moet je op dag 1 (het begin van je ongi) naar het ziekenhuis bellen. Ik kreeg een speciaal nummer van het i.v.f. team: die hebben een speciaal telefoonnummer en spreekuur. Die dag wordt genoteerd. Op dag 9 kreeg ik nog een informerend gesprek (gek genoeg wordt dan pas gezegd dat je in deze cyclus niet zwanger mag worden!) en op dag 16 van de cyclus kreeg ik mijn prikinstructie en op dag 21 van je cyclus start je met de medicijnen. Hoop dat ik het een beetje helder heb uitgelegd Groetjes Erna Je spuit met een zoutoplossing die geen kwaad kan om te oefenen.
dankejewel Ernie, ik hoop dat het in ons ziekenhuis ook zo werkt! beginnen we tenminste iets eerder! Mijn cyclus is erg lang namelijk! 35/37 dagen! Kuzz nina
Goodmorning Sunshines, Hoe is het met iedereen? Hier gaat het goed. Last van boobies en stuitje. Stuitje heb ik altijd als ik ongi moet worden, maar dat had ik vorige poging ook. Heb het zelfs allemaal na zitten lezen, omdat je zo snel dingen vergeet. Dat stuitje had ik zelfs al tijdens het stimuleren, dus bijwerking hormonen denk ik dan maar. Zolang er geen rood is, houden we hoop...... Nog even doorbijten en hopen dat ik Koos Roodloos blijf. Zo'n drukke week hier. Gisteravond kwam ik pas om kwart voor 11 binnen thuis. Albert ging al naar bed. Gelukkig doet mijn werkgever heel lief, en hamert erop dat ik veel rust neem. Hij had ook voor eten gezorgd voor ons allemaal. Zometeen collega ophalen, en om 8 uur weer volop aan de inpak. De nieuwe winkel is zo mooi aan het worden. We zijn zo verschrikkelijk trots. En mijn duopartner en ik hebben heel veel mogen uitkiezen, dus het is leuk om je eigen ik terug te vinden in de zaak. @Erna Wat goed dat het spuiten is gelukt. Wist wel dat je het zou kunnen. Ben nu al trots op je! @Nina Hoe is het met je? Jij gaat in behandeling toch bij het emc. Als je bij de prikinstructie vraagt of jej even mag oefenen is dat geen probleem. Zijn allemaal lieve meiden. En mochten ze de uitleg te snel geven, gelijk ingrijpen, en nog een x om uitleg vragen. @de rest Hoe gaat het zo met jullie? Fijne dag allemaal. Dikke kus, Elvira
Klinkt wel erg leuk zo je baan waar je zoveel van jezelf in kan steken (een hele vooruitgang met je vorige job, he?!). Dat brengt de motivatie ook omhoog, maar goed dat je baas en collega's er wel op letten dat je voldoende rust neemt...zijn ook schatten zeg! Ow en die wachtweken....je voelt van alles...goed dat je nog dingen hebt opgeschreven van vorige keer...je weet dat zo'n zeer stuitje niks zegt over een ongi die zou naderen (ik had overigens mega zeer stuitje toen ik zwanger bleek). Blijft een hele spannende tijd voor jullie....denk aan jullie en duimen draaien voor een prachtig resultaat! Groetjes, Eva.
Dat is het vervelende van zo'n wachtijd he, je voelt van alles. Nog even geduld meid en dan weet je meer! Misschien is het wel goed dat je op je werk afleiding hebt. Wij zitten ook net voor een verhuizing op het werk. Nieuwe afdeling, nieuwe bureau's, ziet er allemaal heel gaaf uit en nog een weekje en dan wordt er al verhuisd. Ik ga alleen maar even niet tillen, dat laat ik maar aan de mannen over..ha..ha Groetjes Erna en sterkte met je wachttijd
pff Elvira, ze houden je zo wel bezig in de wachtweekjes. Die vliegen zo om. Werk ze, maar hou je zelf inderdaad ook in acht.... ik blijf duimen
Hai, Klopt hoor Elvira! Wij lopen inderdaad in het EMC! Waarschijnlijk kan ik wel pas volgende ongi starten ben het namelijk net...argggggg! Volgens mij moet je precies 1e dag ongi starten! Gaaf van je werk lijkt me leuk om te mogen beslissen over je werkomgeving! Nog even meid! en dan koos roodloos he! x nina