Oh ja da's waar...nu jij het zegt weet ik het weer. Jammer...maar dan moeten we dus nog ff geduld hebben
Hey Meiden, Toch nog een vroegertje vandaag. Ga zo lekker hapje eten. De ongipijn is helemaal weggebleven vandaag. Ach ja, we zitten nu pas ongeveer op de helft...De precieze datum kan ik inderdaad niet neerzetten, door die doos die meeleest. Vanavond lekker op tijd naar bed. Volgens ventje doe ik veel te veel, dus ik ga luisteren. Fijne avond Dikke kus, Vier
He Vier, Eet smakelijk en lief zijn voor elkaar he! Je hebt nog maanden genoeg om je hormoontjes op Ap te botvieren Dikke smakkerd meid!
Gelukkig kunnen wij wel beetje tellen...dus ....En, buiten dat...tellen wij zachtjes zodat niemand anders het hoort ! Eva. (duimt lekker een eind verder.....)
kijk Eva, ik weet dat jullie kunnen tellen. Dus ben ik niet bang dat de duimen stoppen voor een bepaalde datum. X
Duim, duim, duim, duim, duim, duim......... Succes de laatste week.... Duim, duim, duim, duim, duim, duim.....
Hier ook nog steeds hard aan't duimen hoor! Heb zelf niet geteld, maar blijf gewoon doorduimen tot goed nieuws...Ik gun het jullie enorm. Sterkte met de laatste wachtloodjes. Kan me voorstellen hoe spannend dat is. Goed dat je ventje je in de gaten houdt en je daar ook nog eens naar luistert Ook leuk dat je nieuwe baan zo goed bevalt! Is erg belangrijk dat je met plezier naar je werk gaat... Zo, ga weer snel verder met duimen hoor Kusss
hee elvira! Al op de helft.....goed naar je lichaam luisteren en ik denk dat iedereen met jullie meeduimt...vindt echt dat jij nu aan de beurt bent om naar de walvissenzee door te zwemmen! dikke kuzzz Nina
Zelfs ons frummeltje heeft zijn / haar eerste huiswerk! DUIMEN VOOR VIERTJE! Hoe gaat het laiverd...met het stuitje, buikpijn, eetgewoontes...?
Hey Lieve meiden, Hier weer even een bliksembericht van mij. Moet weer de deur uit zo. Ontzettend bedankt dat jullie zo duimen en meeleven. Hier nog steeds Koos Roodloos. Wel nog steeds beetje ongipijn steeds. Maar geen krampen etc. Wel vlagen van misselijkheid en auwwwww boobies. Maar ja zal de progestan wel zijn. Nog even doorbijten. Ben al blij als we het weekend roodloos doorkomen. Ik heb nu geen tijd om op iedereen te reageren, dus dat komt later vanaaf of morgenavond. Minou Ik stuur je snel een PB terug. Dikke kus voor jullie! X Elvira
Hey Lieve Vier, We kunnen wel stellen dat je over de helft ben nu hoever precies zeggen we lekker niet :-D, dus ik weet dat dit de ergste week is.... Succes meid! Jullie slaan je hier wel doorheen! Kussie! Elmo