Hier nog één...kan me geen voorstelling maken hoe het voor jou/jullie zal zijn Elvira... ls ik goed heb gerekend...nog effekes...Succes meis! Liefs Nollie
Hey Meiden, Ben nu even snel thuis om Stitch uit te laten. Albert zit vast in Amsterdam, en is er voorlopig nog niet. Hier alles oke, en ja nog steeds Toos. Ik ben benieuwd, maar echt mijn gevoel zegt zo nee. Het voelt zo anders dit keer. Nou ik ga snel naar de zaak terug. Ik post morgenochtend wel weer wat. Dikke smakkerd voor jullie allemaal.
Hey hey hey..... Niet zo snelllll.....euh.....nou, ik weet eigenlijk niet...duim nog hoor! Hebben we morgen anders nog ff contact ?
pff Toos en Koos moeten wel volhouden hoor! veel sterkte met de laatste spannende dagen...en we blijven duimen
Dikke smakkerd terug! En heel heel veel succes de laatste dagen, uren? Duim, duim, duim! Liefs Schaapje
Hey Meiden, Hier dan het berichtje is het ja of is het nee. Het is helaas overduidelijk NEE. Test was Negatief en ik kan er echt niks meer van maken dan 1 streep. Ik had hem al verwacht, dus de klap is eerlijk gezegd niet zo heel groot. Ik baal natuurlijk wel heel erg. Denk dat als de duivels zich aankondigen het besef pas echt komt. Ik zag net ook pas op het formulier dat ik zaterdag al had mogen stoppen met de progestan, en tot gisteravond heb ik ze ingebracht. Waarschijnlijk heeft dit de menstruatie tegen gehouden. Geen idee of dit kwaad kan, dus dat ga ik zo maar even navragen. Uiteindelijk moeten we straks weer vol goede moed verder. We gaan nu weer contact met de verzekering opnemen, en heel veel lieve mensen hadden nog volop dichte Gonal pennen over, en deze mag ik hebben. Zelf heb ik nog 3 dozen deca, en 4 dozen progestan. Het zou natuurlijk mooi zijn als de verzekering over de brug komt, en zoniet moeten we zelf betalen of per 1 januari naar Unive overstappen. Die zijn geloof ik nogal mild, alleen is de premie erg hoor. Voor de meiden die mijn telefoonnummer hebben, de telefoon staat wel uit vandaag, maar sms'en mag altijd. Ik ga nu naar mijn werk. Even gedachten verzetten. Jullie allemaal bedankt voor de steun de afgelopen tijd. Ik meld me een deze dagen wel weer eens. Liefs, Elvira
Hee Elvira, wat ontzettend jammer zeg! Ook al had je er rekening meegehouden, het blijft gewoon hardstikke rot! Sterkte meid!
Jeetje meid. Had ook ander nieuws verwacht Hoop dat jullie snel aan de volgende poging kunnen beginnen. Dikke knuffel