Balen van die buikgriep zeg! Ach...aan de andere kant...kan je wel even ECHT bijkomen van dat K*T nieuws (solly voor mijn uitlatingen op de vroege ochtend!). Ja, hier was het inderdaad vroeg ja! 03.00 uur! Elmoman was (begrijpelijk) not amused! Maargoed...er zijn ergere dingen!
Hoi Elvira, heb proberen te denken hoe het voelt maar ik heb nog niet in zo'n situatie gezeten dus kan ik er ook nog niet goed over meepraten. Ik vind het wel heel naar voor je. Ik wil je nog een keer sterkte wensen en ik blijf je topic in de gaten houden. Een knuffel van Ernie
Dank jullie wel lieve meiden, voor alle lieve woorden. @Elmo Bedankt voor je lieve telefoontje. Ondanks alles vond ik het erg fijn. @Ester Tja ondanks de griep gaat het wel. Gisteren zoveel lieve sms'jes gehad, en lieve telefoontjes van mensen bij wie ik wel de telefoon aannam. Heb gisteren heel hard gehuild toen vriendin J, belde en zo hard aan het huilen was van teleurstelling, dat ik ook even brak. Collega M. ook een IVF'er, kwam gister binnen en die vroeg hoe het ging en wat de uitslag was, en toen ik zei nega toen liep zij ook naar achter om een potje te brullen. Ook heb ik Essie aan de jank gekregen, dus gaat goed zo.... Vind het echt super dat iedereen zo meeleeft en steunt. Ik denk dat de teleurstelling van de week echt komt als de duivels zich aankondigen. @De rest. Heel erg bedankt voor al jullie lieve berichtjes, mailtjes en sms'jes. We gaan nu rustig aan doen, en in overleg wanneer we weer een nieuwe poging wagen. Dikke kus, Vier
Lieve Vier, Nogmaals ik vind het echt zo onwijs k*t voor je/jullie, het is jullie zo gegund! Helaas is het niet anders en je moet het een plekje gaan geven maar dat is zo verdomd moeilijk Heel veel sterkte wijffie, beter ook dat je je hebt ziekgemeld. Even rustig bijkomen van alles en goed uitzieken. Sterkte meid!
he verdorrie ook nog ziek erbij geworden! Doe maar even lekker rustig aan! Hoe is het met je man? Ik denk aan je! xx Nina
Hey Meiden, Ik geloof dat de ongi nou echt gaat doorbreken. Net alvast wat bruinverlies en mijn buik doet nu echt pijn. Het gevoel was er en toen dacht ik, oja zo voelt het. Ben zolang niet meer ongi geweest, gelijk een maand of 10. Na zolang vergeet je het een beetje, behalve dat stuitje dan. Van mij mag de ongi losbarsten. Dan zit dat er ook weer op. @Nina Met mannetje gaat het goed. Hij is een ontzettende steun, hij heeft zelf ook verdriet maar kan er heel goed mee omgaan. X Elvira
Balen dat je ongie aan het worden bent. Maar snap je goed dat je denk laat maar komen nu als je het toch al weet. Fijn dat je zo een steun hebt aan je man. Beterschap en hoop dat als jullie het hebben verwerkt jullie voor een nieuwe poging gaan met heel veel geluk. gr vruchtje
Lieve lieve Vier, wat een rotnieuws zeg! Ik had het echt niet verwacht! Vind het zo erg voor jullie. Kan me voorstellen dat je de duivels achter de rug wilt hebben.... Ik hoop voor je dat de verzekering een beetje mee wil werken.... Bedankt voor jullie superlieve kaart en knuffel, hij ligt al in de box. Ik hoop echt zo erg dat ik jullie ook wat moois kan sturen tzt... Hou moed, lieverd en veel sterkte voor nu... Kus Lenneke
Goedenmorgen, De duivels zijn gearriveerd. Gisteravond al echt roodverlies, en buikje doet auw. Was echt bijna vergeten hoe het voelde, nou ik ben er weer aan herrinert hoor! Nu is de poging voor ons echt tot einde gekomen. Meiden gister avond laat al roodverlies, is dat dan de eerste dag van mijn nieuwe cyclus? Ben er zo uit. Fijne dag allemaal X Elvira
Hai Elvira volgens mij tel je dan vandaag als eerste dag...ongi na 18.00 's avonds tel je dan pas de volgende dag als dag 1. Dikke knuffel voor je buik.....lekker rustig aan vandaag (moet je werken?). Kus, Eva.
Wat ontzettend balen Elvira. Ik had het zo voor je gehoopt. Je moet gewoon vandaag als 1e dag aanhouden, klopt wat Aldonza al vertelde. Sterkte met deze teleurstelling. Knuffel Davalee
Dank jullie wel meiden. @Eva Ik ben nog thuis vandaag. Ook nog een griepje hier, dus ik doe het lekker rustig. @Dava Bedankt meis. Het is gewoon niet anders. Volgende keer beter. Uiteindelijk komt het vast allemaal goed. X
Goeie moed houden is altijd goed! Wat je zegt het komt allemaal uiteindelijk goed. Alvast een fijn weekend.
Dat moment van ongesteld worden is zo naar! Het is zo definitief over dan. Ik wens je veel sterkte. Er komt ook een keer roze voor jou Groetjes Erna
Lieverd, Heb je al uitvoerig gesproken maar kan toch ook niet achterblijven in je eigen topic............ Het is echt zwaar K%#$^$&%^*te.. Ik had zulke goede hoop en het maakt me verdrietig....... Maar zoals eerder laat je zien dat je een kanjer bent die tegen alle tegenslag vecht! En ik weet zeker dat wordt beloond! Doe het rustig aan, neem de tijd samen met je mannetje. Liefs Han