Hoi Elvira, Vanacht kon ik niet zo goed slapen (dat heb je als je elk weekend je vrijgezellendag kan verwachten) en toen moest ik ook even aan jou denken. Het is zo oneerlijk! Eerst maanden aan de kl*te hormonen, vervolgens alle ivf hormonen en dan....alles weer voor niks. En doordat je maaaaanden niet ongesteld bent geweest krijg je deze ellende ook nog eens dubbel en dwars. Nogmaals heel veel sterkte! en beterschap! Ik vind trouwens wel dat je heel sterk overkomt op het forum. x Ester
Tjee meid wat een ellende weer...las het via Elmo in ons topic en schrok me rot. Had het zooo voor jullie gehoopt. Vind het echt niet meer eerlijk... Ik hoop dat de verzekering jullie alle medewerking geeft om nog een poging te laten plaatsvinden. Voor nu wens ik jullie allebei heel veel sterkte...wat zullen jullie verdrietig zijn Ik vind je echter alweer zo sterk klinken; je bent echt een kanjer meid! Eens gaat het jullie lukken! Dikke knuffels
Hey Lieve meiden, Hier een berichtje van mij. Ondanks de ongi gaat alles goed. Heb lekker met mannetje en een aantal dinnetje gekletst, en ik voel me oke. De klap was niet al te groot, maar je voelt hem wel hoor! @Essie76 Wat lief dat je aan me hebt gedacht. Voor jou ook spannend hoor, je vrijgezellendag. Ben benieuwd wanneer die staat gepland, en wat jullie gaan doen! Hoe is het verder met jou? @ElviraR Bedankt lieffie, voor je woorden. Ooit komt het hier ook goed. We blijven knokken hoor! @Hannah Ik heb gewoon niet kunnen slapen van dat nieuws van je vriendin. Vind het echt verschrikkelijk. Eindelijk zwanger na IVF en dan alsnog niet goed, en wordt hoe dan ook het kindje levenloos geboren. Echt zo erg... @De rest Heel fijn weekend allemaal. Ik kruip nu lekker de bank op en hoop dat de griep ook snel wegebt. Het schijnt te heerssen, dus pak jezelf goed in.. X Vier
Hey Lieve meiden, Hier gaat alles weer oke. Ongi wordt al minder, griep is weg. Gelukkig maar! Ga straks wel lekker werken, moet tot 21.00 uur vanavond. Dus moet om 12 beginnen. Mijn mannetje is een beetje geheimzinnig aan het doen, en ik vond op de computer ineens allemaal dingen over trouwen. Dus ik verwacht dat ventje binnen enkele maanden op zijn knietjes gaat. De datum 31 januari 2009 heb ik gevonden op de pc. Typisch want de datum 31-1-99 staat in onze vriendschapsringen gegraveerd. Dus wie weet. Voor nu doe ik net alsof ik gek ben. Ik vond zelfs een lijst met daggasten. Enne tja, Elmo, Lydia, Hanneke waren daar ook op te vinden. Tja die laat je niet zolang rijden voor een feestje alleen! Ik moest best lachen hierom. Hoe kan je het zo verzinnen. Ach we zullen wel weer zien. Maar vind het een heel lief gebaar. Voor de mensen die zich afvragen hoe we verder gaan met behandelen, tijdelijk even niet. Mannetje heeft het best moeilijk met alle teleurstellingen evenals ik. Dus rust is wel op zijn plaats. Ik ben ook van mening dat snel achter elkaar ook niet goed voor je lijf is. We gaan nu kijken of het zelf een beetje lukt. Want het is bij ons niet uitgesloten, dit werd ook nog door het zh bevestigd. Als het geen zin zou hebben zou ik het ook niet doen. Je gaat niet smeken om een wonder die toch niet mogelijk is toch? Tot zover nieuws van deze kant. Een hele dikke kus van Vier
leuk een aanzoek, ben ook benieuwd hoe of wat! ennuh een hotelletje voor degene die lang moeten rijden en ze komen hoor!
Leuk man ....trouwen. Spannend wanneer zou hij jou ten huwelijk gaan vragen. Knap van je dat je ff rust neemt..... Liefs Minou
Wauw, Elvira dat klinkt wel heel spannend hoor!!....We willen hier tzt natuurlijk wel uitgebreid horen van je huwelijksaanzoek! En samen gaan jullie voor de behandeling....dus ook samen de nodige rust (ook voor je mannetjes zal het moeilijk zijn). En wie weet meis...hou altijd de hoop (idd is het zo dat het niet is uitgesloten dat het jullie vanzelf ook kan lukken). dikke knuffel, Eva.
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaa hoor Elvira, wat leuk! Ben benieuwd hoor. Spannend. En wat betreft jullie plannen vwb kinderen: je hebt groot gelijk. Ik zou hetzelfde doen. Pas geleden zat ik toevallig te denken: je eierstokken doen het allebei weer, dus waarom zal je het niet zelf eerst weer even proberen? (ik denk best vaak aan je he ). Ik hoop zo voor jullie dat het gaat lukken. dikke x Ester
Elvira, je klinkt alsof het zonnetje weer een beetje terugkomt Goed van je En deze geheime acties wijzen inderdaad in de richting van een aanzoek dus nou maar afwachten wanneer manlief op de knietjes gaat. Groetjes Erna
Klinkt best spannend Viertje, ben benieuwd wanneer appie door de knieen gaat.... Maar voorlopig weet je van niets toch, hihihi... Fijn om te lezen dat jullie er samen zo goed uit komen. Dikke kus
Jahoe.................. Oh viertje wat spannend.........! ik ben wel benieuwd hoor, enne ik op daggasten lijstje..... Nou kom maar op met die uitnodiging! Enne groot gelijk dat jullie het rustig aandoen.... Het is niet niks allemaal.... liefs!
He meid, wat spannend zeg! Een aanzoek! Ben benieuwd hoe hij het gaat aanpakken En knap dat je de MMM even kan laten gaan. Zeker als ze niet uitsluiten dat het jullie zelf kan lukken Je moet idd je lichaam de rust gunnen want ik heb nu ook gemerkt hoe verdomd zwaar het voor je lichaam is Ook wij hebben besloten na onze 1e mislukte icsi om mijn lichaam de nodige rust te gunnen
He Elvira, Je blijft me verbazen hoe sterk je bent, je de juiste keuze's maakt en het zonnetje blijft zien! Echt goed van je! Enne een aanzoek.......super! Lache dat je al een voorgevoel hebt, en manlief maar denken dat je van niks weet! HAHAHA.. Liefs Schaapje