Super nieuws zeg! Ik had ook niet anders verwacht, jullie ZIJN ook kanjers! Ik heb geen idee van die polissen meid, zou er gewoon een paar bellen. Wel op tijd overstappen hoor! Kijk daar mee uit! Liefs!
Elvira super dat de artsen het zeer goed zien om verder te gaan, dat jullie wat dat betreft niets in de weg staat. En dat ze trots zijn op jullie.....nou, daar kan ik het alleen maar volkomen mee eens zijn....verbaast me niks dat ze dit zijn hoor! Ik ben niet op de hoogte van de polissen enzo.....denk dat het idd wel een kwestie wordt om regelmatig goed in de gaten te houden en bijtijds over te kunnen stappen! Heel veel succes meid en beterschap met je vader (gaat het al beter met hem?) Groetjes, Eva.
Haai, Jullie zijn lief! Ben al dagen niet echt op de site geweest. Hier gaat alles goed. Wacht nog op de antwoordbrief van verzekering. Verder ben ik eigenlijk even niet met de behandelingen bezig. Het is zo'n belangrijk onderdeel al geweest, dat ik eigenlijk even de zinnen op andere dingen verzet. Uiteraard gaan we later weer verder, maar nu rust op de plaats. Hoe is het zo verder met jullie allemaal? Liefs, Elvira
@Schaapie, Hihi, ik ben net een virus. Mij raak je niet zomaar kwijt hoor Ik ga maar een beetje bijlezen ofzo. Net even lekker gedouched en zit heerlijk een kopje koffie te drinken. Albert is in Belgie, hoop dat hij zo thuis komt. Vind het saaiiiiiiiii Liefs, Elvira
he viertje, goed om te lezen dat goed met jullie gaat! Wanneer verwachten jullie iets van de verzekering te horen! Ik duim voor een positief bericht! kuzz nina
Elvira jou blijf ik natuurlijk wel persoonlijk volgen hoor....dus kom ook regelmatig op je eigen topic even bijlezen...Nog steeds in afwachting van de verzekering dus, hopelijk valt er binnenkort mooie post op jullie deurmat. Was Albert alleen gister weg of voor een paar dagen? Hopelijk is ie alweer thuis en vinden jullie in de tussentijd voldoende afleiding en kunnen jullie leuke dingen doen. Groetjes, Eva.
Je bent wel een onwijs fijn virus Vier! Ik denk aan je laiverd! Hoop dat je mannetje lekker op tijd thuis was. Denk dat ik je vandaag nog ff bel...bep ik je ff bij over gisteren Elmo vindt jou lief! Kussie
Soms is rust ook wel even goed. Je lichaam kan ook niet altijd op volle toeren draaien en ik merk wel dat je in je hoofd soms ook toe bent aan rust. Even bijtanken dus Heb je al een berichtje van de verzekering : Groetjes Scat
Hey Meiden, Helaas nog geen nieuws van de verzekering. Ik wacht in spanning af. Als ik het weet positief of negatief (hoe toepasselijk) zet ik het gelijk neer. Nou meiden, ik ga er snel vandoor. Heb druk dagje. Hoe is het zo met de rest? X Vier
Hoi Elvira, ik werk bij een tussenpersoon in verzekeringen en mijn ervaring is dat veel verzekeraars vrij laks zijn wanneer ze mensen terug moeten bellen. Misschien een idee om ze zelf nog een keer te bellen...
Bezig bijtje dat je er bent...... Hoop dat je snel positief bericht krijgt van de verzekering, en anders zou ik je virus toe passen HAHAHA...(Deze keer dan negatief Elmo) Dikke knuffel Schaapje
HIHI, Gekke meiden. @Stienke Ik heb zowieso al telefonisch contact gehad. Het is nu wachten op de brief. Pas dan kan ik weer verder bellen met ze. @Schaapie We zullen zien. Ik heb gewoon geen energie meer om me druk te maken. Dat komt later wel. Hoest met jou? X Vier