Wil je gewoon even een mega dikke knuffel geven.... {{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{KNUF}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}!
Weet je dat ik jullie allemaal lief vindt. Ook al ben ik een beetje nalatig voor jullie, dat houd niet in dat ik niet aan jullie denk. Op de vraag waarom ik niet steeds bel naar de verzekering is het anwoord: Ik heb zelf ook op een klantenservice/ klachtenafhandeling gewerkt en hoe vaker iemand belde hoe meer ik ging tegenwerken. Dus deze week wacht ik nog rustig af en volgende week ga ik bellen. Ik heb trouwens wel een mondelinge bevestiging dat ik tot 1 januari kan overstappen. En ja zo slim als ik ben, heb ik dit ook op mijn voicemail laten inspreken. Verder gaat hier alles hardstikke goed. Ik verwacht morgen mijn ongi, maar heb zo'n vermoeden dat het nu na de mislukte poging wat langer gaat duren. We zullen wel weer zien. En nee tijdens de vruchtbare dagen hebben we niet geklust. Manlief is veel voor zijn werk weggeweest en het was gewoon niet haalbaar. We hebben wel geklust maar niet tijdens die dagen dus. Nou is er bij mij geen pijl op te trekken hoor, en ik heb geen zin in ovaluatietesten. We zullen wel weer zien. Hoe is het zo verder met iedereen? Fijne avond lieffies. X Vier
Ik denk ook nog aan jouw hoor vier. Hoop dat je goed nieuws krijgt van de verzekering. Blijf je bijlezen. LIEK
hier weer een keer een berichtje van mij. succes met de verzekering, ik hoop dat het allemaal goed gaat komen........ groetjes peggy
Klinkt heel verstandig Viertje, niet te veel pushen! Maar ik hoop wel voor positief nieuws voor je. Zou toch fijn zijn als ze nog een keer vergoeden... Dikke kus!
Hey Meiden, Wat een nacht. Heb niet geslapen, waren bij vrienden gisteren en na thuiskomst ging de telefoon. Mijn vader belde om 10 voor 3 om te vragen of ik hen wou komen halen, mijn opa is vannacht overleden. Dus wij de auto in en naar huis oma om met zijn allen naar het ziekenhuis te rijden. Opa lag al tijden slecht dus we hadden het wel verwacht, maar toch is het zwaar. Mijn moeder was zo verdrietig, vind het zo erg. Om half 7 vanmorgen waren we weer thuis. Poging om naar bed te gaan, werkte niet helemaal. Dus hup tv aan. Om kwart over 8 belde Elmo haar man om te vertellen dat Elmo is bevallen. Dit is fantastisch nieuws. Toch mooi om te zien hoe het leven en de dood zo tegenover elkaar staan. Ben zo blij voor Elmo en Elmoman. Sorry voor het verhaal maar moest het even kwijt. Liefs, Elvira
@@Elvira gecondoleerd.... Heel veel sterkte meid. Wat een goed nieuws dat Elmo is bevallen. Ik las net nog een PB tje van haar. XX
Lieve Vier, Gecondoleerd met je opa. Veel sterkte lieverd, ook voor je ouders... En supernieuws van Laura he?! De cirkel van het leven..... Dikke kus!
Gecondoleerd met je opa. Verdrietig voor je en ook sterkte voor je ouders en wat lees ik dan.. Heel mooi nieuws Die Elmo toch En zo is inderdaad het circeltje van het leven weer rond. Groetjes Scat