Lieve Elvira, gecondoleerd met je opa meid... Spreek je niet zoveel meer, maar blijf je volgen hoor wijffie! Liefs Nollie
Er ligt niks dichterbij elkaar dan verdriet en geluk..... Soms moeilijk te begrijpen, soms mooi, want zo ga je verder en zie je ook het mmoie van het leven! Heel veel sterkte voor jou, en je familie, ondanks dat het er aan zat te komen. Is het slikken.... Dikke geluksknuffel, Schaapje
He Vier, Hoe gaat het meisje? Heb je een dezer dagen de crematie of begrafenis? Heel veel sterkte! Kus Lenneke
Je weet, eens zal het gebeuren Je weet, eens zal hij er niet meer zijn Je weet, de leeftijd is er naar maar toch... heb net pas gelezen dat opa is overleden. gecondoleerd knuffel van Femke
Hoi Lieve meiden, Bedankt voor jullie condoleances. Vrijdag wordt opa begraven. Gisteren toch maar gebeld met verzekering en had vet ruzie met ze. Ze waren me vergeten, en ze vonden de vraagstelling niet duidelijk. Werd me toch een partij pissig op die knakker. Hoe duidelijk kan je zijn, zoveel moeite op een brief. Ik zei nee joh heb een nieuwe hobby een ellelange brief schrijven, versturen en dan geen antwoord krijgen. Iniedergeval ze gaan het weer bekijken. Heb gezegd dat ik wel echt van plan ben om over te stappen. Zegt die ei, dat kan niet hoor, want niemand vergoed een 4de en een 5de poging, de basis heeft er 3. Ik was al woest dus ik zei maar meteen dat ik bang was dat hij een verkeerd beroep had, daar er een aantal verzekeringen zijn die zonder screening mensen accepteren in de aanvullende verzekering voor een 4de en 5de poging. GING BIJNA AAN MEZELF TWIJFFELEN! Maar was niet nodig dus. Ben benieuwd. Maar wat een ellende en bureaucratie allemaal. Zo jullie ook weer op de hoogte. Liefs, Elvira
Gecondoleerd met het verlies van je opa heel veel sterkte gewenst voor jullie. Hoop dat alles toch nog goed komt met de verzekering! Liefs wolly
HEEL VEEL STERKTE met het verwerken van het grote verlies.! Hoop dat je het allemaal een plekje weet te geven. Frustrerend zeg die verzekeringsmaatschappijen. En je krijgt ook altijd iemand aan de lijn die er of geen verstand van heeft of er niet over mag beslissen enzo...GRRRRRRRRR Ik hoop in ieder geval dat je er snel uitkomt met de verzekering! xxx Jootje
Elvira, Ik doe dit jaar geen poging meer omdat de basis verzekering inderdaad niet meer vergoed maar er zijn genoeg verzekeringen ( zeker 3) die het wel vergoeden na de 3e poging. Ik stap ook over op een nieuwe verzekering. Ik moet alleen wel geaccepteerd worden maar ik heb met mensen gesproken van de verzekeringen en die zeggen dat het wel voorkomt dat ze worden geaccepteerd voor hetzelfde waar wij ook mee zitten, dat het niet gelukt is met 3 pogingen. Vraag vroeg aan zodat als je wel wordt geweigerd het nog bij een ander kan proberen. De nieuwe polissen zijn er, je kunt alvast beginnen. Ik begin bij ONVZ.
Goed zo Elvira! Gewoon voor jezelf opkomen, weet precies hoe dat gaat bij die maatschappijen, heb er door mijn werk dagelijks mee te maken, en je moet ze gewoon achter de broek zitten, simpel zat. Goed gedaan wijffie!
Gecondoleerd met het verlies van je opa meid. Heel veel sterkte gewenst! Wat betreft de verzekering....in heb vorige week online een aanvraag gedaan bij ONVZ en kreeg binnen een paar dagen al een brief thuis dat ze me niet accepteren ivm IVF/ICSI. Als het goed is vergoedt Nationale Nederlanden ook onbeperkt dus misschien dat dat eventueel een optie is voor je
Ja dat klopt inderdaad. Zover ik heb begrepen heeft Unive alleen geen screening. Dus ik ben benieuwd. Ga het weekend samen met mannetje even alles uitpluizen. Wat een gedoe. We krijgen het allemaal al niet cadeau, en dan die bureaucratie. It sucks, big time!
Nou zeg dat wel, waardeloos! Eigenlijk moeten ze dit soort dingen tot in het oneindige vergoeden, iedereen di het graag wil heeft toch recht op een kindje...
Vraagstelling niet duidelijk, vergeten..soms vraag je je af of iedereen maar wat aanknooit! En als het nou om een schadegevalletje gaat maar het gaat hier om een kinderwens Wens je heel veel sterkte met dit bureaucratische gedoe en hopelijk wordt er ergens eens iemand wakker en is er een verzekeringsmaatschappij die juliie die 4e of meerdere kansen geeft Ik duim ervoor Groetjes Scat
Wat zul je hier moe van worden zeg? Onmogelijk zijn ze daar soms. Een beetje inlevingsvermogen zou erg prettig zijn. Sterkte meis! Geef niet op!
He Elvira, Wat ongelofelijk vermoeiend he.....Ben ook bezig om een andere verzekering te krijgen. Nu inderdaad met Unive, dus hoop voor jullie dat het daar wel gaat lukken! Maar zoals jij behandeld bent, grrrrr.....hele goeie opmerkingen van je! Hoop dat het snel opgelost en duidelijk word allemaal! Enne als je iemand nodig hebt om mee te schelden, daar ben ik echt heel heel erg goed in..... Liefs Schaapje
Hihi, Schaapie, Vier is af en toe ineens heel bijdehand. Ik had er zo de pest in joh. Doe het allemaal voor de lol. Heb jij al contact gehad met Unive? X Elvira