Ja jullie doen het ook voor de lol he, wij ook! En echt ik heb er zo ongelofelijk veel plezier in.... Echt van die mensen die niet nadenken! Heb ze gemaild, dat ik graag info wil over icsi! Kreeg een nette reactie terug, tja kan ook! En hun polis voor 2008, bij een 5* polis worden er 5 ivf/icsi behandelingen incl.medicijnen vergoed! Zal ik het je mailen? Liefs Schaapje
Schaapie, Bedankt voor de info. Ga ze ook zelf even mailen en bellen. Hoe eerder geregeld, hoe beter. Hoe is het met de andere meiden? Liefs, Vier
Hey Ginny, Kijk ik op de site van NN, is die verzekering overgezet naar ONVZ. Denk niet dat dat hem wordt dan. Liefs, Elvira
ONVZ, AEGON en NN, zijn allemaal hetzelfde dus hoef je maar 1 keer aan te vragen. Is mij gisteren verteld. Ik heb aangevraagd bij ONVZ. Ben benieuwd of het gaat lukken. Wie is hier geweigerd? Want als dat zo is maak ik ook weinig kans. Dan ook maar Unive? Schaapie kun je het mij ook mailen? Liefs Davalee
Oh dat wist ik niet dat NN en ONVZ hetzelfde zijn. Dan hoef ik het daar inderdaad ook niet aan te vragen, want bij ONVZ ben ik van de week afgewezen
Ik heb even op de site gekeken van VGZ maar zoals ik het begrijp vergoedden zij ook alleen maar 3 pogingen.
Ja Ginny, dat begreep ik er ook uit. Unive accepteerd wel zonder screening, ik ga ze maandag even bellen.
Wat een gedoe met die verzekeringen Elvira. Ik hoop dat er toch iets positiefs uitkomt voor jou Groetjes Scat
Hoi Meiden, Hier gaat alles goed. Uitvaard van Opa gisteren was mooi en waardig. Het is goed zo. Hier nog niet ongesteld, toch nog maar een testje gedaan en die was negatief. Dus denk dat mijn cyclus gewoon weer van slag is na de mislukte ivf. De endometriose is bij mijn weten nog steeds weg, want heb ook geen last van buik enzo. Hoe is het zo verder met jullie allemaal. Liefs, Elvira
Fijn dat de uitvaart mooi was. Je cyclus is vast in de war, maar het was toch leuk geweest als er een streep op je test was verschenen. Jammer dat dat niet gebeurd is! Nog even wachten en dan komt die (zo gewilde) streep vast een keer te voorschijn.
Geen bloed geeft moed! Wieweet idd een langere cyclus. Ik ben dan weer zo dat ik gelijk ga rekenen om te kijken als ik een langere cyclus heb of we het dan wel op het juiste moment gedaan hebben. Ik blijf voor je duimen dat je ongi weg mag blijven omdat je tóch zwanger mag zijn. (en laat de duivels maar gauw komen als je dat niet bent, dan weet je tenminste waar je aan toe bent) Dikke knufffffff. En wat fijn dat de uitvaart mooi was.
Lieve Vier, Ik baal onwijs dat ik er nu niet voor je kan zijn zeg....wel super om te lezen dat de uitvaart mooi was. Ik denk aan je en geef je hierbij een enorme KNUFFEL Elmo
Vier, Fijn dat het allemaal erg mooi is geweest. Is belangrijk in de verwerking. Jammer dat je cyclus van slag is na de mislukte poging. Was supers geweest als je 2 streepjes had. fijn weekende verder. liek
Fijn dat je het zo mooi hebt kunnen afronden met de uitvaart. Is altijd fijn als het goed verloopt. Heb het 3 keer meegemaakt dit jaar en weet hoe belangrijk dat is voor jezelf en je ouders. XX