Hoi lieffies, Vannacht slaap ik thuis, aangezien ik de afgelopen nachten maar heel kort heb geslapen. Met mijn vader gaat het iets beter, morgenochtend krijgt hij een katheterysatie (geen idee hoe je het schrijft) en daaruit zal blijken hoe het er voor staat en of hij gedotterd of iets anders zal moeten ondergaan. Hij voelt zich wel goed, en de kleur is weer terug. Ook heeft hij praatjes. Hij is wel heel erg geschrokken en er zullen toch wat dingen moeten gaan veranderen. We hopen dat hij morgen goed zal doorstaan en er hopelijk veel gedaan kan worden. Sorry voor het ego berichtje. Ik denk wel echt aan jullie allemaal hoor. Liefs, Vier
Sorry is niet nodig hoor, kan me voorstellen dat je dit even kwijt wilt. Kleur terug en weer praatjes dat klinkt naar omstandigheden goed zeg! Maar het is niet nix wat er allemaal gebeurt, dus nogmaals heel veel sterkte!
He Elvira, Wat fijn dat het weer wat beter gaat met je vader (het is een catheterisatie ). Hopelijk kunnen ze hem dotteren....Ik werk als verpleegkundige erg veel met hartpatienten, dus als je vragen hebt roep je maar! Heel veel sterkte, liefs Daffie
Als het je ouders betreft schrik je zowiezo altijd heel erg en blijf je je de hele dag door zorgen maken totdat het wat beter gaat. Toen mijn vader weer grapjes begon te maken in het ziekenhuis en weer wat kleur kreeg kon ik pas wat beter slapen. Heel veel sterkte Elvira Groetjes Scat
@ Jeetje Elvira....jij krijgt het ook voor je kiezen he! Hoe is het nu met je vader? Was het zijn vader die laatst overleed? Heel veel sterkte meid! Liefs Marjo
Hey Lieverds, Ontzettend bedankt voor jullie woorden. Ik kreeg net het telefoontje van het zh, dat de caterisatie goed was gelukt. Omdat het wat stroef ging zijn ze via mijn vaders lies en pols naar binnen gegaan. Gelukkig zijn er geen vernauwingen gevonden, wel wat verkalkingen maar dit is verholpen. Hij ligt uit voorzorg op de hartbewaking en mag morgen terug naar zaal of zelfs naar huis. Toen ik ophing kwam alles er van de afgelopen dagen eruit. Ik ga zo naar mijn moeder en dan richting ziekenhuis. @Muuske De vader van mijn moeder is overleden vorige week zaterdag. Mijn vader heeft al enkele jaren geen ouders meer. @Daffie Wat lief van je. Knap hoor dat je op de Cardio werkt. @Scat Ondanks je eigen sores bedankt voor je berichtje. Liefs, Elvira
Lieffie, Wat een fijn nieuws! Ben echt opgelucht nu........ Nu eindelijk eens de goede kant op! Liefs Han
Eindelijk weer wat beter nieuws! Enne... daarvoor hoef je geen sorry te zeggen hè? Dit is niet nogal wat wat je de laatste tijd voor je kiezen krijgt. Ik denk aan je meid! Liefs, Josien
Eindelijk weer wat beter nieuws! Enne... daarvoor hoef je geen sorry te zeggen hè? Dit is niet nogal wat wat je de laatste tijd voor je kiezen krijgt. Ik denk aan je meid! Liefs, Josien