Elvira, goed hoor dat je toch rustig aan aan het werk bent. Gewoon doen wat voor jou goed voelt meid! Ik vind het wel heel erg knap van je! Liefs Nikkie
Hoe is het vandaag met mijn dinnetje? De buikgriep weer een beetje overwonnen of is het nog prut allemaal?
Lieve Elvira, heb je nu ook nog een buikgriep te pakken meis...het zit je ook niet echt mee he op het moment.. Sterkte met je darmen Liefs Daffie
Haaiiii, Prut wordt al minder, maar ben wel gewoon 2,5 kilo lichter en dat in 3 dagen. Damn wat is het naar om last van je darmen te hebben. Verder gaat alles oke. Huis is helemaal in kerstsfeer dus dat is dan wel weer leuk. Met jullie ook allemaal oke? Liefs, Vier
Een beetje blijven werken kan ook goed zijn. Vooral doen wat voor jezelf goed voelt is het beste en dat doe je wel als ik dit zo lees. Goed zo Ik hoop dat je lekker kunt bijtanken met de kerst en oud en nieuw. Misschien dat tegen die tijd je griep ook weer een beetje over is. Knuffel van Scat
Haai, Bedankt voor jullie berichtjes weer. @Scat Het gaat goed hier. Gelukkig van de buikgriep af, ik heb wel de helft op het werk aangestoken. Maar ja die zijn ook alweer op de goede weg. Ik heb zin in de feestdagen en in februari. 2008 wordt ons jaar. Hoe is het met jullie? Ook weer bijna beginnen toch? @Sam Hoe is het met jou? Nog een paar dagen en heb je je 2de echo alweer. Spannie... @de rest Met jullie ook alles oke?
Hee meid! Hoe gaat het nu met je? Wel goed voor je zelf zorgen hoor, ook nu de griep voorbij is. Gewoon NEE zeggen als je ergens geen puf voor hebt! Knuffel!
He Elvira, wat fijn dat die buikgriep weer over is joh...daar kan een mens flink beroerd van zijn Wanneer gaan jullie ook alweer beginnen met de nieuwe poging? Of hadden jullie dat even aan de kant geschoven? Sorry, weet het niet meer. Liefs Daffie
fijn om te horen dat het weer beter gaat meid! denk je wle nog om jezelf, doe het rustig aan he! en idd nog 2 nachtjes slapen en dan weer een echo, erg spannend! maar komt goed
En wederom bedankt voor jullie berichtjes. Ben echt heel blij met de meiden hier! Vandaag vage dag. Heb gewerkt en ik ga altijd tussen de middag naar huis voor de hond. Ligt er bij de post een brief van zilveren kruis, met het bewijs van uitschrijving! Ik gelijk gebeld, was weer met elkaar gekruist, terwijl ik op 11 december een herstelmeldingsbrief had gehad en nu toch weer uitgeschreven. Dame aan de telefoon moest het doorspelen en ik zou het wel horen. Ze wist ook niet of de afspraken bleven staan. Tja ONTPLOFFINGSGEVAAR vanaf mijn kant. Heb dus ook gezegd dat ik en schriftelijk een bevestiging per post had en per mail. Kwam terug op mijn werk, pissed natuurlijk. Toch nog een keer gebeld en de dame had gezorgd dat het allemaal in orde was gemaakt, afspraken bleven staan. Ik ga toch nog maar een keer bellen einde deze week of het nu echt goed is. Wordt je toch moe van? Hopen dat het nu echt goed is, want ik wil toch wel zonder zorgen weer gaan beginnen. Zo weer even mijn gal gespuwd. Maarre verder gaat alles goed hoor. De huisarts was ook tevreden over me, en ik hou me nog steeds rustig. Liefs, Elvira
@@@Lieve Elvira.......voor jullie ook een hele fijne feestdagen en een gelukkig en gezond nieuwjaar... Laten we hopen dat 2008 zijn vruchten afwerpt........en dat we lekker zwanger worden...... Kusssssssss Minou
Vermoeiend he, instanties Gelukkig heb je er meteen achteraan gebeld en is alles weer opgelost. Ik ga je nu even speciaal het allerbeste wensen voor 2008 en natuurlijk hele gezellige kerstdagen. Ik kijk natuurlijk regelmatig op je topic en ook in de laatste weken van 2007 maar dit wil ik alvast even gezegd hebben Groetjes Scat