Pfffff, wat irritant zeg. Vervelend dat je daar nou ook nog bezig mee moet houden. Laat die mensen hun werk gewoon goed doen. :x Kus en knuffel!
Bureaucratie ten top. Bah bah... meid, neem lekker de rust voor jezelf en laat ze lekker de ... krijgen. Het enige dat je nu nog moet is aan jezelf denken. Neem er de tijd voor. Ik denk aan je! Hele fijne feestdagen gewenst! Enne... 2008 wordt ons jaar hè? Liefs, Josien
Yep Bureacratie ten top. Ach het komt ook allemaal wel weer goed. @Josien Het wordt inderdaad ons jaar. We gaan knallen met zijn allen. Hier net thuis, van een hele fijne avond. Zijn wezen karten en heerlijk luxe uit eten geweest bij Herman den Blijkers Las Palmas. Karten was super, maar zoooooo koud, ben na 20 minuten afgehaakt en samen met de andere dame uit het gezelschap warme choco met slagroom gaan drinken. De mannen hebben alles volgemaakt. Het was echt een superleuke avond. Morgen moet ik een paar uurtjes werken, en de rest van het weekend vrij. Ga maar lekker shoppen voor nog wat cadeautjes en dan moet ik maandag nog een paar uurtjes i.v.m. drukte voor de feestdagen. Heb er zin in. Fijn weekend allemaal. Liefs, Vier
Lieve Vier..... Hele dikke knuffel meid! Hoop dat dat verzekerings-gedoe opgelost blijkt en blijft. Had ik je al verteld dat 2008 JULLIE jaar gaat worden? Voel het aan mijn water meis... Kussie
Helemaal mee eens! In februari/maart gaan jullie KNALLEN! Ook ik voel dat aan mijn water, vruchtwater wel te verstaan
Door die rollende ogen van Hannah zou je haast aan je eigen goede bedoelingen gaan twijfelen....Whahahahah
Hey Meiden, Weer even een berichtje van mij. Heb een superleuke eerste kerstdag gehad, ben echt zo verwend. Kwam toch maar even kijken hoe het met Ginny was afgelopen. Hoop dat jullie ook allemaal fijne dagen hebben. Liefs, Elvira
Vertel vertel! Wat heb je allemaal gekregen/gehad? Ben blij dat het gezellie en goed verlopen is die eerste kerstdag. Wat zijn je plannen voor vandaag?
Hey meiden, Ook vandaag was top. We zijn met schoonouders en schoonzus en zwager gaan High Tea'en in Dordrecht. Zit een ontzettende mooie tuin etc bij. Was heerlijk allemaal. Tja wat heb ik allemaal gekregen. 2 pandora bedels, een psp spelletje, een boek, het luchtje van Jlo, Glow after dark, en het luchtje van Christina Aguilera. Dit heb ik allemaal van Albert gehad. Van mijn ouders heb ik een pakketje van Wish van Chopard gehad. Al mijn lekkere luchtjes waren op en nu heb ik ineens weer volop keuze. Euh nee ik ben geen fan van J.lo of Christina Aguilera maar vind de luchtjes zo lekker. Hebben jullie ook nog leuke presentjes gehad? Fijne avond allemaal. Liefs, Elvira
Nou nou, wat een verwennerijen zeg. Ik had al eerder een hele mooie ketting en oorbellen gehad van mijn mannetje.... Hebben de kerst lekker met zijn 2-en gevierd (is een echte aanrader ) Liefs Daffie
Goedzo Elvira lekker verwend hoor ik al (en terecht hoor meis!). Wil je vast een gelukkig nieuwjaar wensen....dit gaat écht het laatste jaar met zijn 2tjes worden hoor....dikke kus! Eva.